Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

«Καλύτερη η Παρί από τη Μίλαν αφού έχει εμένα!»

Ο Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς τόνισε πως η Παρί Σεν Ζερμέν θα έχει φέτος πιο επιτυχημένη σεζόν από την πρώην του ομάδα, τη Μίλαν, επειδή η γαλλική ομάδα απέκτησε τον ίδιο και τον Τιάγκο Σίλβα!
«Καλύτερη η Παρί από τη Μίλαν αφού έχει εμένα!»
«Σίγουρα θα έχουμε καλύτερη ομάδα από την Μίλαν αυτή τη σεζόν. Γιατί; Επειδή η Μίλαν έχασε τους δύο καλύτερους της παίκτες», δήλωσε ο Σουηδός στράικερ που άνοιξε λογαριασμό για την Παρί στο φιλικό με τη DC United. Το φιλικό που έγινε στην Ουάσινγκτον έληξε ισόπαλο 1-1.
Ο «Ιμπρα» μίλησε και για το γκολ του: «Βρήκα χώρο στα δεξιά και σούταρα με το αριστερό. Ακόμα είμαι στο στάδιο της προετοιμασίας. Δεν είμαι 100% έτοιμος αλλά εργάζομαι για να έρθω στην καλύτερη δυνατή φόρμα. Τα φιλικά αυτά θα με βοηθήσουν να φτάσω στον στόχο μου».
Πηγή: sentra-goal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: