Με το που μπήκε γνώρισε την αποθέωση και μετά το τέλος του αγώνα ο Πάμπλο Γκαρσία με την δήλωσή του «θα υπερασπίζομαι τη φανέλα μέχρι θανάτου», είναι δεδομένο πως θα αγαπήθηκε ακόμα περισσότερο από τους φίλους του ΠΑΟΚ.
Είναι και με διαφορά από τον δεύτερο ο πιο αγαπημένος παίκτης του ΠΑΟΚ. Ο λόγος για τον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος μετά από δυόμισι μήνες και τον αγώνα με τον Πανιώνιο επέστρεψε, γνωρίζοντας πρωτοφανή αποθέωση κατά την είσοδό του.
Ο Ουρουγουανός αγαπάει τον «δικέφαλο» περισσότερο από όσο αγαπιέται, κάτι που φάνηκε και από τις δηλώσεις του, τονίζοντας πως θα υπερασπίζεται τη φανέλα αυτή μέχρι θανάτου!!!
Αρχικά μιλώντας για τα συναισθήματα που του προκάλεσε η επανεμφάνιση του ανέφερε: «Πάντοτε θα έχω πολύ μεγάλη υποχρέωση στον κόσμο για όλο αυτό που γίνεται και πάντοτε θα προσπαθώ να αποδώσω όσο φορά αυτή τη φανέλα. Θα υπερασπίζομαι τη φανέλα μέχρι θάνατο. Είμαι πολύ χαρούμενος και για τη μεγάλη νίκη που κάναμε. Να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να δούμε τι θα γίνει, ο Θεός θα μας πει».
Για το διάστημα της απουσίας του: «Ήταν μία δύσκολη περίοδος, ποτέ δεν είχα περάσει τόσο χρονικό διάστημα εκτός γηπέδων και πολλές φορές έρχεται η σκέψη να τα παρατήσεις».
Για το θεσμό του Κυπέλλου: «Κάθε χρόνο ανοίγουμε το δρόμο για το Κύπελλο και ποτέ δεν καταφέρνουμε τίποτα. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να τα καταφέρουμε. Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε τον κόσμο μαζί μας. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να προχωρήσουμε περισσότερο στη διοργάνωση».
Για τη φημολογία ότι δεν έπαιζε παρόλο που ήταν έτοιμος: «Είναι πράγματα που συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι κάτι φυσιολογικό το να λείπεις τόσο καιρό. Όταν αισθανθώ ότι είμαι πρόβλημα για την ομάδα, εγώ ο ίδιος θα μαζέψω τα πράγματά μου και θα φύγω. Αν δεν με θέλουν στην ομάδα, δεν έχω πρόβλημα να μου το πουν και εγώ θα φύγω».