Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Επιστρέφει στην Πρέμιερ στα 40 του!

Την επιστροφή του στην Πρέμιερ Λιγκ με την φανέλα της Κρίσταλ Πάλας, υπέγραψε σήμερα ο Κέβιν Φίλιπς, δύο μέρες πριν τα 40ά γενέθλιά του!

Επιστρέφει στην Πρέμιερ στα 40 του!
Την ανανέωση της συνεργασίας του με την Κρίσταλ Πάλας για τον επόμενο χρόνο συμφώνησε σήμερα ο Κέβιν Φίλιπς και πιθανότατα αυτό ήταν το καλύτερο δώρο που δέχτηκε για τα 40ά του γενέθλια.

Ο πρώτος σκόρερ της Σάντερλαντ πριν… 13 χρόνια (1999-2000) επέστρεψε στην μεγάλη κατηγορία της Αγγλίας μετά από δύο χρόνια στην Τσάμπιονσιπ και δείχνει να… αντέχει όπως τότε:

«Είμαι ευτυχισμένος. Περνάω υπέροχα εδώ, πάντα ήλπιζα να έχω μια ακόμα ευκαιρία να παίξω στο κορυφαίο επίπεδο. Είναι απίστευτο για μένα. Ανυπομονώ να παίξω, ελπίζω ότι θα μπορέσω να τα δώσω όλα την ερχόμενη χρονιά. Όσο μου το επιτρέπει η φυσική μου κατάσταση και η "δίψα" που έχω για ποδόσφαιρο, θα βρίσκομαι στα γήπεδα».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: