Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

«Έφυγα πικραμένος από την Μπενφίκα»

Συνέντευξη στην A bola έδωσε ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ  Μιγκέλ Βίτορ, ο οποίος αναφέρθηκε στην αποχώρηση του από την Πορτογαλική ομάδα.
Συγκεκριμένα είπε: “Φεύγω με κάποια πικρία. Ήθελα η καριέρα μου στην Μπενφίκα να είχε ακολουθήσει άλλη πορεία. Τα πράγματα με μένα ήταν λίγο περίεργα. Με έστειλαν με δανεισμό, επέστρεψα, άρχισα να παίζω, έκανα πολλά παιχνίδια κάποια στιγμή  αλλά μετά πάλι αδιέξοδο”.
Και πρόσθεσε: ”Ο προπονητής ποτέ δεν μου έδωσε μια σοβαρή ευκαιρία. Ήταν επιλογή του και είναι σεβαστό, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να μου χρεώσει τίποτα. Είχαμε κάποιες συζητήσεις αλλά ποτέ δεν μου απάντησε με ειλικρίνεια και ευθύνη. Αυτό μου άφησε μια θλίψη. Δεν ήταν ποτέ άμεσος και αυτό μου κόστισε. Λυπάμαι που τα πράγματα έφτασαν σε αυτό το σημείο…”.
Τέλος ανέφερε: “Στα τέλη Ιουνίου ένιωσα ότι η καριέρα μου χρειάζεται μια νέα κατεύθυνση. Αλλά ποιος ξέρει μια μέρα μπορεί να ξαναγυρίσω, αν η πόρτα είναι ακόμη ανοιχτή”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: