Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

«Επιστρέφω ευχαρίστως…»

staf
Στο Arena FM 89,4 μίλησε ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ και νυν της Μπάγερ Λεβερκούζεν Κώστας Σταφυλίδης, για τις πιθανότητες που υπάρχουν να αποχωρήσει από την γερμανική ομάδα, αλλά και το ενδεχόμενο να ξαναπαίξει στον “Δικέφαλο”.
Αναλυτικά, όσα είπε ο Κώστας Σταφυλίδης:
Για την αγωνιστική του κατάσταση: “Πήγα στη Γερμανία ανέτοιμος και κουρασμένος από το παγκόσμιο με την Εθνική Νέων, δεν πρόλαβα να ξεκουραστώ, προσπάθησα πολύ για να φτάσω στο επίπεδο των άλλων συμπαικτών μου και πιστεύω πως τα κατάφερα. Πλέον, περιμένω μια ευκαιρία από τον προπονητή μου. Συζητάω και με τον προπονητή αλλά η ομάδα πάει πολύ καλά, πήρε το διπλό στη Ντόρτμουντ, περάσαμε στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ και δύσκολα αλλάζει κάτι σε μια ομάδα που πάει τόσο καλά. Στη θέση μου παίζει ο Πολωνός Μπένις. Εγώ δουλεύω όσο μπορώ και περιμένω να πάρω αυτό που αξίζω. Έχω παίξει 4-5 παιχνίδια με την δεύτερη ομάδα, ενώ έχω μια συμμετοχή με την πρώτη ομάδα, σαν αλλαγή στο ματς με τη Νυρεμβέργη”.
Για το επίπεδο της Μπουντεσλίγκα: “Το επίπεδο είναι πολύ πιο υψηλό, η ένταση είναι πολύ μεγαλύτερη και γενικότερα όλα γίνονται σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από ότι στην Ελλάδα. Οι εγκαταστάσεις είναι φανταστικές. Μόλις μπαίνεις στο γήπεδο νιώθεις σα να βρίσκεσαι σε έναν άλλο κόσμο. Σου παρέχουν τα πάντα και ζητάνε μόνο τα αυτονόητα από εσένα”.
Για το ενδεχόμενο να πάει σε κάποια άλλη ομάδα: “Η πρώτη μου σκέψη είναι να μείνω στο εξωτερικό γιατί το επίπεδο είναι διαφορετικό και γίνομαι καλύτερος αθλητής. Δεν έχει γίνει κουβέντα για επιστροφή μου στον ΠΑΟΚ. Αν γίνει μια πρόταση ευχαρίστως να τη συζητήσω. Σίγουρα θα ήθελα να πάω σε μια άλλη ομάδα για να παίξω. Θέλω να παίξω, δεν έχω άλλο χρόνο να χαραμίσω. Θα μιλήσω με τη διοίκηση, νιώθω σε πολύ καλή κατάσταση, θα εξετάσουμε όλα τα ενδεχόμενα. Είναι πολύ πιθανό να πάω κάπου δανεικός. Το ιδανικό είναι εντός Γερμανίας σε μια ομάδα της Μπουντεσλίγκα, ώστε να μπορούν να με βλέπουν κιόλας στη Λεβερκούζεν. Όσον αφορά για το ενδεχόμενο επιστροφής μου στον ΠΑΟΚ, δεν αποκλείω τίποτα και ποτέ”.
Για τις επαφές που κρατάει με Έλληνες ποδοσφαιριστές στη Γερμανία: “Με τον Μαλεζά και τον Γιαννιώτα μιλάμε συχνά. Ο Βιερίνια βρίσκεται πιο μακριά, δυστυχώς”.
Για τους Έλληνες στην Γερμανία: “Υπάρχουν πολλοί Έλληνες, γύρω στις 20.000 στο Ντίσελντορφ, όπου μένω. Πολλές φορές με σταματάνε στο δρόμο και μου λένε για τον ΠΑΟΚ. Μόνο για τον ΠΑΟΚ! “.
Για την αγωνιστική κατάσταση του ΠΑΟΚ: “Παρακολουθώ όλα τα ματς. Είμαστε δεύτεροι στο πρωτάθλημα και θεωρώ πως είναι γενικότερα σε καλή κατάσταση η ομάδα. Από την έλευση του κ. Σαββίδη έχουν αλλάξει πολλά. Έχει έρθει ένας καταξιωμένος προπονητής, πολύ γνωστός και στη Γερμανία, με σημαντικές επιτυχίες, υπάρχει και ένα δυνατό ρόστερ τώρα στον ΠΑΟΚ. Σε βάθος χρόνου μπορεί να πετύχει πολλά η ομάδα καθώς οι ομάδες χτίζονται σταδιακά. Δε ανεβαίνεις δέκα σκαλοπάτια μαζί αλλά ένα ένα. Δε έχουμε να χάσουμε κάτι από τον Ιβάν Σαββίδη, μόνο να κερδίσουμε ως ΠΑΟΚ”.
Για την συμπεριφορά των Γερμανών πολιτών προς τους Έλληνες: “Δεν έχω αντιμετωπίσει προβληματική συμπεριφορά από κάποιον. Νιώθω πως μας έχουν σε εκτίμηση κιόλας. Δεν έχω καταλάβει κάποια απέχθεια από τον γερμανικό λαό. Μου κάνουν, βέβαια, κάποιες πλάκες οι συμπαίκτες μου ως Έλληνα. Με αποκαλούν με δυο τρόπους.  Με την λέξη… “φακελάκι” και την άλλη, τη γνωστή ελληνική ‘λέξη’, αλλά το κάνουν μόνο για πλάκα”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: