Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Ματσάρι: "Eίμαι τυχερός που βρίσκομαι στην Ίντερ"

O Bάλτερ Ματσάρι δηλώνει ικανοποιημένος με την παρουσία του στην Ίντερ και την βαθμολογική συγκομιδή των "νερατζούρι" στον πρώτο γύρο της Serie A.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

"Ήταν εξαιρετικά. Κοιτάζοντας τον πίνακα θα μπορούσαμε να είχαμε τέσσερις με πέντε πόντους περισσότερους με βάση όσα δείξαμε στον αγωνιστικό χώρο.

Τα μαλλιά μου έχουν ασπρίσει περισσότερα από τις άλλες ομάδες που προπόνησα αλλά είμαι τυχερός που βρίσκομαι στην Ίντερ. Η Ίντερ είναι ο σύλλογος που κάθε προπονητής θα ήθελε να βρίσκεται και είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω την πρόκληση.

Πάντα έπρεπε να δουλεύω σκληρά για ότι έχω κάνει στην ζωή μου, τίποτα δεν ήταν εύκολο αλλά είμαι χαρούμενος και ευχαριστημένος με όσα έχω καταφέρει στην ζωή μου".
Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: