Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Τι γίνεται με τους Ιρανούς;

giati
Οι επίσημες ανακοινώσεις της ΠΑΕ Ηρακλής, αλλά και η δήλωση του εκπροσώπου του στην Ελλάδα, μαζί με την δημοσίευση της είδησης από το μοναδικό ειδησεογραφικό αθλητικό σάιτ, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, του www.arenafm.gr προκάλεσαν δήλωση διάψευσης του Χοσέιν Χενταγιάτι στο ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων www.tasnimnews.com. O Ιρανός επιχειρηματίας δηλώνει ότι ούτε αυτός, ούτε εκπρόσωποι του θα μεταβούν στην Θεσσαλονίκη και ακόμη ότι ενδιαφέρεται για δύο ομάδες στην Ευρώπη, αλλά όχι στην Ελλάδα!
Αφορμή για την δήλωση Χενταγιάτι στο ιρανικό Μέσο αποτέλεσε (και) η αναφορά της υπόθεσης στο www.arenafm.gr, που αναδημοσιεύτηκε στο www.tasnimnews.com, όπως μπορείτε να δείτε.

Το πρώτο δημοσίευμα στο www.tasnimnews.com 

Το ιρανικό σάιτ επανήλθε με δηλώσεις του Χενταγιάτι, που διαψεύδουν ξεκάθαρα την εμπλοκή του στα διοικητικά της ΠΑΕ Ηρακλής. Αυτό είναι το σχετικό δημοσίευμα:

Το δεύτερο δημοσίευμα στο www.tasnimnews.com 

Στην μετάγραση του κειμένου (μέσω Google…) μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ότι ο Ιρανός επιχειρηματίας λέει τα εξής:
“Δεν είναι αλήθεια, όχι δεν πρόκειται να πάω στην Ελλάδα. Εγώ θα είμαι με την οικογένεια μου αύριο και δεν θα ακούσετε για κανένα ταξίδι στην Ελλάδα. Θέλω να αγοράσω μια ομάδα, γνωστή στην Ευρώπη, αλλά αυτή η ομάδα δεν είναι ελληνική. Μου έχουν πει για μια της Αγγλίας και μη αγγλική ομάδα, που όμως δεν είναι ελληνική.
Είμαι στρατιώτης του ιερού συστήματος της Ισλαμικής Δημοκρατίας. Στο παρελθόν δεν είχα σκοπό να αγοράσω κάποια ελληνική ομάδα. Όταν γίνει η τελική συμφωνία, θα ονομάσω επίσημα την ομάδα”.

Πηγή:arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: