Ο αποκλεισμός της Εθνικής, με τον τρόπο-θρίλερ που έγινε και γενικώς η εικόνα των τεσσάρων πρώτων παιχνιδιών της φάσης των «16» του Μουντιάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθατών, για μία διοργάνωση που είναι τόσο ισορροπημένη, ώστε κανείς μπορεί να προβλέψει την κατάληξη της.
Θα πρέπει να σημειώσουμε και κάτι που έγινε για πρώτη φορά στις μεταδόσεις των αγώνων του Μουντιάλ απ' τη ΝΕΡΙΤ. Είχαμε και παιχνίδι που έφτασε στα πέναλτι (αυτό συνέβη και με το σαββατιάτικο Βραζιλία-Χιλή), αλλά και παρουσία της Ελλάδας σε αυτό. Κοντολογίς, ήταν ο συνδυασμός που συνέθετε το πιο ακριβό διαφημιστικό «πακέτο», για όσες εταιρίες αποφάσισαν να προβληθούν σποτ τους μεταξύ παράτασης και πέναλτι. Με κόστος 350 ευρώ το δευτερόλεπτο.
Στη ΝΕΡΙΤ σίγουρα θα ...παρακαλούν να προκύπτουν ως το τέλος παρατάσεις και διαδικασίες πέναλτι. Ο λόγος; Τα διαφημιστικά έσοδα θα εκτοξευτούν στα ύψη. Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου