Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

«Στην Τσέλσι για τίτλους»

diegocosta
Ο Ντιέγκο Κόστα στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανακοίνωση του από την Τσέλσι τόνισε πως ήρθε στους “μπλε” του Λονδίνου για τίτλους.
Στις πρώτες του δηλώσεις, ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στην Τσέλσι. Όλοι γνωρίζουν ότι είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος, σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ στην Τσέλσι. Η ομάδα μου έχει έναν εξαιρετικό προπονητή και πολύ καλό σύνολο. Αντιλήφθηκα κι εγώ πόσο καλή ομάδα είναι η Τσέλσι όταν την αντιμετώπισα πέρυσι στο Τσάμπιονς Λιγκ».
Φυσικά, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την ομάδα της Μαδρίτης για όσα έζησε εκεί, λέγοντας: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω άπαντες στην Ατλέτικο, γιατί χάρη σε αυτούς έγινα ο παίκτης που είμαι σήμερα. Πέρασα καταπληκτικά, έμαθα πολλά και είμαι έτοιμος για τη νέα πρόκληση, ευελπιστώντας να κατακτήσω τίτλους με την Τσέλσι».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: