Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Αφελάι: «Είμαι έτοιμος να προσφέρω»

Απόλυτα έτοιμος να προσφέρει στον Ολυμπιακό δηλώνει ο Ιμπραίμ Αφελάι με τον Ολλανδό άσο να ξεκαθαρίζει πως ήρθε σε έναν μεγάλο σύλλογο.
Ο Αφελάι μίλησε στη NOVA για:
ADVERTISEMENT
Την πρώτη του εμφάνιση και το παιχνίδι με τη Φενέρ: Το ντεμπούτο ήταν θετικό. Το αποτέλεσμα βέβαια δεν ήταν καλό αλλά πιστεύω πως η Φενέρ ήταν τυχερή. Είχαμε τις ευκαιρίες να πετύχουμε κάποιο γκολ νωρίτερα αλλά δεν τα καταφέραμε.
Το πως νιώθει ο ίδιος και το εάν είναι έτοιμος: Νιώθω εντάξει. Είμαι έτοιμος.
Τις πρώτες του εντυπώσεις από τον Ολυμπιακό: Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, οι συμπαίκτες μου είναι πολύ καλοί μαζί μου και προσπαθούν να με βοηθήσουν. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλος σύλλογος με πολύ καλούς οπαδούς, ελπίζω να έχουμε καλή χρονιά.
Το κατά πόσον ανυπομονεί για το πρώτο ματς στο Καραϊσκάκη: Βέβαια. Περιμένω για το πρώτο παιχνίδι στην έδρα μας. Οι οπαδοί είναι απίστευτοι και σίγουρα θα τους χρειαστούμε μέσα στην σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: