Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Η έκπληξη Αμπιντάλ σε Πουγιόλ και η… σιωπή για το μέλλον του!!

Ο Ερίκ Αμπιντάλ έκανε έκπληξη στον φίλο του, Κάρλες Πουγιόλ, βραβεύοντάς τον για την προσφορά του σε εκδήλωση της El Mundo Deportivo. «Δεν έχω αποφασίσει», είπε για το μέλλον του.

Η έκπληξη Αμπιντάλ σε Πουγιόλ και η… σιωπή για το μέλλον του

Ο Γάλλος άλλοτε άσος του Ολυμπιακού τόνισε πως από τις μεγαλύτερες στιγμές στη ζωή του ήταν η παραχώρηση του Πουγιόλ να του δώσει το τρόπαιο του Champions League μετά τη νίκη του στη μάχη με τον καρκίνο.

Φυσικά, δεν μπορούσε να μη ρωτηθεί για το μέλλον του και την ανοιχτή πρόταση που έχει από την Μπαρτσελόνα να αναλάβει πόστο στην ομάδα. «Η απόφασή μου δεν έχει να κάνει με τη διοίκηση. Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν, αλλά θα πρέπει να εξετάσουμε όλα τα δεδομένα. Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα για μένα αποτελεί το ίδρυμά μου. Αν είμαι οκτώ ώρες τη μέρα απασχολημένος στην Μπαρτσελόνα, πότε θα ασχοληθώ με αυτό; Μόλις κρέμασα τα παπούτσια μου και πηγαίνω σιγά-σιγά. Έχασα πολλές στιγμές με την οικογένειά μου και θέλω λίγο χρόνο για να αποφασίσω τι θέλω να κάνω», τόνισε. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: