Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

«Δεν είμαι μπακ-χαφ, είμαι δεκάρι»

Αρκετές δυσκολίες αντιμετωπίζει ο Αντνάν Γιανουζάι, ώστε να προσαρμοστεί στο 3-5-2 που χρησιμοποιεί κυρίως ο Λουίς Φαν Χάαλ στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
«Το σύστημα μπορεί να δυσκολεύει κάπως τα πράγματα για εμένα, αλλά αυτό που έχω να κάνω είναι να συνεχίσω να δουλεύω. Αυτό κάνω στην προπόνηση κάθε ημέρα, καθώς θέλω περισσότερα ματς» ανέφερε στο match programme της αναμέτρηση με την Κέμπριτζ ο νεαρός άσος, ο οποίος μίλησε επίσης και για την αγαπημένη του θέση στο γήπεδο, αφήνοντας… σπόντα για τον τρόπο που χρησημοποιείται από τον Φαν Χάαλ.
«Από τότε που ήμουν ακόμα μικρός έπαιζα σαν δεκάρι. Εκεί μπορώ να αγωνιστώ πιο εύκολα, αλλά επίσης μπορώ και ως εξτρέμ. Δεν είναι μπακ-χαφ. Είναι δύσκολο να παίζω εκεί, διότι έχεις πιο αμυντικά καθήκοντα. Δεν είμαι αμυντικός».
*Πηγή: england365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: