Το
Κατάρ έχει επικριθεί έντονα για τις συνθήκες εργασίας των μεταναστών στα
εργοτάξια των γηπέδων ενόψει του Μουντιάλ του 2022. Τώρα, μία νέα
καμπάνια ζητάει από τους χορηγούς της FIFA να μη μείνουν αμέτοχοι και να
πιέσουν, ώστε οι συνθήκες να βελτιωθούν.
Adidas, Gazprom, Hyundai, Kia, McDonald's, Budweiser, Coca-Cola και Visa εξέφρασαν πριν λίγο καιρό τις ανησυχίες τους για το σκάνδαλο διαφθοράς που ερευνήθηκε από την FIFA, όμως στο τέλος κατέληξε σε φιάσκο, με την παγκόσμια ομοσπονδία να μην τιμωρεί κανέναν παρά τα στοιχεία.
«Όλοι όσοι είναι μέλη της οικογένειας της FIFA, όπως οι χορηγοί, έχουν ευθύνη για όλα όσα συμβαίνουν στο Κατάρ. Σχετικά με τα εργατικά ατυχήματα και τις συνθήκες εργασίας», σχολίασε ο Ντέμιαν Κόλινς της New Fifa Now, που είναι ο εμπνευστής της καμπάνιας.
Adidas, Gazprom, Hyundai, Kia, McDonald's, Budweiser, Coca-Cola και Visa εξέφρασαν πριν λίγο καιρό τις ανησυχίες τους για το σκάνδαλο διαφθοράς που ερευνήθηκε από την FIFA, όμως στο τέλος κατέληξε σε φιάσκο, με την παγκόσμια ομοσπονδία να μην τιμωρεί κανέναν παρά τα στοιχεία.
«Όλοι όσοι είναι μέλη της οικογένειας της FIFA, όπως οι χορηγοί, έχουν ευθύνη για όλα όσα συμβαίνουν στο Κατάρ. Σχετικά με τα εργατικά ατυχήματα και τις συνθήκες εργασίας», σχολίασε ο Ντέμιαν Κόλινς της New Fifa Now, που είναι ο εμπνευστής της καμπάνιας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου