Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Μπέιλ: «Και εγώ μαζί με Μπενίτεθ»

Πόσες φορές να το πει ο άνθρωπος; Ο Γκάρεθ Μπέιλ ρωτήθηκε ξανά για το μέλλον του στη Ρεάλ Μαδρίτης και η απάντησή του ήταν ακριβώς η ίδια! «Θα αγωνίζομαι εδώ και του χρόνου»!
Προφανώς οι εκπρόσωποι Τύπου του έκαναν ξανά τη σχετική ερώτηση, αφού το «αφεντικό» των «μερένχες» άλλαξε και τα ηνία πέρασαν στα χέρια του Ράφα Μπενίτεθ. Ο Ουαλός μεσοεπιθετικός, ωστόσο, επεσήμανε ότι η άφιξη του Ισπανού τεχνικού δεν πρόκειται να επηρεάσει το μέλλον του.
«Φυσικά και θα δουλέψω με τον  Μπενίτεθ. Είμαι παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και το θεωρώ δεδομένο. Απολαμβάνω την παρουσία μου εδώ και νιώθω ότι έχω εγκλιματιστεί πλήρως. Ανυπομονώ να παίξω ξανά και να κατακτήσω τρόπαια. Στόχος μου είναι να βελτιώνομαι, να πραγματοποιώ καλές εμφανίσεις και να κερδίσω όσους περισσότερους τίτλους μπορώ», τόνισε χαρακτηριστικά ο διεθνής σούπερ σταρ της «Βασίλισσας».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: