Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Μαρτίνες: «Είμαι παίκτης της Ατλέτικο»


Τη μεταγραφή του στην Ατλέτικο Μαδρίτης προανήγγειλε ο Τζάκσον Μαρτίνες, εκφράζοντας την ελπίδα να είναι ένας ακόμα Κολομβιανός που θα καταφέρει να πετύχει στον ισπανικό σύλλογο.

Μαρτίνες: «Είμαι παίκτης της Ατλέτικο»
Ποδοσφαιριστής της Ατλέτικο Μαδρίτης θα πρέπει να θεωρείται ο Τζάκσον Μαρτίνες, αφού ο Κολομβιανός επιθετικός της Πόρτο τόνισε ότι σε λίγες ημέρες θα παρουσιαστεί επίσημα από τους «ροχινμπλάνκος».

«Είναι όλα έτοιμα. Προς το παρόν απολαμβάνω την οικογένειά μου ενώ αργότερα θα ταξιδέψω στην Ισπανία για να παρουσιαστώ από την νέα ομάδα μου. Ελπίζω να είμαι ακόμα ένας Κολομβιανός που θα πετύχει στην Ατλέτικο», τόνισε ο διεθνής άσος.

Σύμφωνα με τα ισπανικά δημοσιεύματα, ο Μαρτίνες αναμένεται να υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας με τον ισπανικό σύλλογο.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: