Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Σίγουρος για την... επαναφορά του Ρούνεϊ ο Φέργκιουσον!!

Ένα γκολ χρειάζεται ο Γουέιν Ρούνεϊ με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η αυτοπεποίθηση μετά θα κάνει τη δουλειά της για τον αρχηγό, όπως δήλωσε σίγουρος για την επαναφορά του άλλοτε ποδοσφαιριστή του στο σκοράρισμα, ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον.  
Οι «κόκκινοι διάβολοι» δεν έχουν πάρει τα γκολ που θα ήθελαν από τον Ρούνεϊ τη φετινή σεζόν και αυτός έχει αρκεστεί στο σκοράρισμα μονάχα με την εθνική ομάδα της Αγγλίας, φτάνοντας στα 50 τέρματα, επίδοση ρεκόρ στην ιστορία των «τριών λιονταριών».
«Οι επιθετικοί με τους οποίους έχω συνεργαστεί, όταν σκόραραν, είχαν αυτοπεποίθηση και πίστευαν ότι δεν μπορούσε τίποτα να τους σταματήσει. Όταν δεν σκόραραν, πίστευαν ότι δεν θα κατάφερναν να βάλουν τέλος στην ανομβρία...» είπε αρχικά ο Σερ Άλεξ και πρόσθεσε:
«Όταν ήμουν κι εγώ επιθετικός, το ίδιο σκεφτόμουν. Ο πατέρας μου, μου έλεγε πάντοτε να χτυπάω δυνατά τη μπάλα στα δίχτυα και όχι να προσπαθήσω να... πασάρω στην εστία. Πρέπει να περιμένουμε να δούμε και με τον Ρούνεϊ. Μην ανησυχείτε, θα βρει το στόχο...». 
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: