Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Λαμπρόπουλος: «Συνδύαζε τα πάντα η πρόταση που μου έγινε»

Η πρόταση του Αρκαδικού κάλυπτε απόλυτα τον Φώτη Λαμπρόπουλο και έτσι ο Έλληνας φόργουορντ/σέντερ δεν δίστασε ούτε στιγμή για να πει το «ναι», όπως εξήγησε ο ίδιος.

Λαμπρόπουλος: «Συνδύαζε τα πάντα η πρόταση που μου έγινε»
Τα καλύτερα λόγια είχε ακούσει για τον Αρκαδικό ο Φώτης Λαμπρόπουλος και σε συνδυασμό με την καλή πρόταση που του έγινε ήταν πολύ δύσκολο να την αρνηθεί, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Έλληνας φόργουορντ/σέντερ στην ιστοσελίδα της ομάδας από την Τρίπολη.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Φώτης Λαμπρόπουλος στην ιστοσελίδα του Αρκαδικού:

Για τη μεταγραφή του: «Όποιον και αν ρώτησα μου είπε πολύ καλά λόγια. Ξέρω πως είναι μια ομάδα που ανέβηκε τώρα, αλλά δεν το έκανε απλά για την συμμετοχή. Είναι μια ομάδα με φιλοδοξίες, πράγμα εξαιρετικό για κάθε παίκτη. Εγώ δεν παίζω στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αλλά θέλησα να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις».

Για την απόφασή του να επιστρέψει στην Ελλάδα μετά από χρόνια: «Είμαι αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και η αλήθεια είναι πως είχα προτάσεις από Ελλάδα. Όμως επειδή έχω και οικογένεια ήθελα να επιστρέψω στη χώρα μου και σε συνδυασμό με το καλό, σε οικονομικό αλλά και αγωνιστικό επίπεδο, που πέτυχα με τον Αρκαδικό, το να επιστρέψω ήταν μονόδρομος».

Για τα στοιχεία που τον έκαναν να πει «ναι» στον Αρκαδικό: «Όπως είπα και πριν, ήταν μια καλή πρόταση για μένα, που συνδύαζε τα πάντα. Αγωνιστικά και οικονομικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος απ’ όσα άκουσα και είπα το ναι».

Για τους προσωπικούς του στόχους: «Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι στόχοι συμβαδίζουν με της ομάδας. Εμείς έχουμε ένα αρκετά δύσκολο πρόγραμμα και ο στόχος μας που είναι η παραμονή, είναι αυτό που υπάρχει στο μυαλό μας. Θα κοιτάξουμε και θα παλέψουμε το κάθε παιχνίδι και θα δούμε τι καταφέραμε».

Για τις πρώτες εντυπώσεις: «Το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό, όλοι με υποδέχτηκαν καλά, τώρα σιγά σιγά θέλω να αρχίσω να μαθαίνω και την πόλη και όλα θα πηγαίνουν ακόμα καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: