Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Αλλάζει τον κόσμο και γίνεται δισεκατομμυριούχος ο Φλαμινί;

Ο Ματιέ Φλαμινί είναι συνιδιοκτήτης μιας εταιρίας που ενδέχεται να αλλάξει το μέλλον του πλανήτη, αφού παράγει λεβουλινικό οξύ το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο αλλά και ως πρώτη ύλη για φάρμακα-καλλυντικά κλπ, ενώ παράλληλα μπορεί να τον κάνει δισεκατομμυριούχο!
Πώς θα σας φαινόταν να βλέπατε τον Γάλλο μέσο να φεύγει από την Άρσεναλ και να την... αγοράζει;
Σύμφωνα με τον ίδιο η εταιρία της οποίας είναι συνιδιοκτήτης μπορεί να τον κάνει πλουσιότερο κατά πολλά δισεκατομμύρια, αφού έπειτα από επτά χρόνια ερευνών είναι έτοιμη να «τροφοδοτήσει» τον κόσμο με ένα επαναστατικό υλικό!
Συγκεκριμένα, η «Green Futures» παράγει λεβουλινικό οξύ το οποίο μπορεί να αντικαταστήσει το πετρέλαιο, και να βοηθήσει στην παρασκευή φαρμάκων, καλλυντικών ακόμη και συντηρητικών για τις τροφές.
Η εταιρεία απασχολεί 80 εργαζόμενους στην Κασέρτα της Ιταλίας και 400 συνολικά. Το όνομα του δεύτερου ιδιοκτήτη είναι Πασκουάλε Γκρανάτα.
«Η GF ανήκει στον Γκρανάτα κι εμένα. Θέλαμε από την αρχή το όνομά της να είναι Green Futures. Για επτά χρόνια δεν το έχω αναφέρει σε κανέναν. Όταν πήρα μεταγραφή στην Μίλαν το 2008 γνώρισα τον Πασκουάλε, γίναμε πολύ καλοί φίλοι και πάντα είχαμε κατά νου να κάνουμε κάτι μαζί.
Ήμουν πάντα κοντά στη φύση και με ανησυχούσαν περιβαλλοντικά θέματα, όπως η αλλαγή του κλίματος και το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ο Πασκουάλε ήταν στο ίδιο μήκος κύματος. Προσπαθούσαμε να βρούμε λύσεις για να βοηθήσουμε στην καταπολέμηση του προβλήματος. Ύστερα από λίγο καιρό βρήκαμε το λεβουλινικό οξύ. Πρόκειται για ένα μόριο που προσδιορίζεται από το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ ως ένα από τα 12 που έχουν την δυνατότητα να αντικαταστήσουν την βενζίνη σε όλες τις μορφές της. Ερευνητές μας είπαν ότι είναι το μέλλον και κάνοντας αυτήν την έρευνα φτάσαμε μπροστά σε μια σπουδαία ανακάλυψη και επιτυχία.
Είμαστε πρωτοπόροι. Ανοίγουμε μια νέα αγορά και ενδεχομένως να αξίζει 20 δις λίρες. Πολλοί προσπάθησαν και απέτυχαν να το παράξουν. Προφανώς όταν ξεκινάς κάτι σαν κι αυτό βάζεις πολλά λεφτά. Υπάρχει άγχος και ρίσκο. Για μένα ήταν μια διέξοδος. Μια ποδοσφαιρική καριέρα είναι φτιαγμένη με τα σκαμπανεβάσματά της. Μου καθάρισε το μυαλό και με βοήθησε να σκεφτώ κάτι διαφορετικό. Ήταν επίσης και σαν μια δοκιμασία γνώσης.
Βάλαμε χρήματα και μετά από αρκετούς μήνες σκεφτήκαμε έναν τρόπο να το παρασκευάσουμε όπως οι βιομηχανίες, δηλαδή με μικρό κόστος αλλά να αξίζει τα λεφτά του. Το ανακαλύψαμε.
Είμαστε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που το παράγουμε βιομηχανικά. Ξεκινήσαμε την παραγωγή φέτος το καλοκαίρι. Το παράγουμε από ξύλα και καλαμπόκια. Έριξα πολλά λεφτά πάνω σε αυτό. Ήταν μεγάλο το ρίσκο, αλλά για να επιτύχεις πρέπει να ρισκάρεις. Ήταν μια δοκιμασία. Δεν σκεφτόμουν τα λεφτά, ή το αν χάσω εκατομμύρια. Ήξερα ότι θα πετύχει αλλά είχα και τις αμφιβολίες μου.
Ούτε η οικογένειά μου δεν το ήξερε. Οι γονείς μου το έμαθαν έναν χρόνο πριν, περίπου. Στην αρχή ανησύχησαν αλλά μετά καμάρωναν. Οι συμπαίκτες μου στην Μίλαν πρέπει να το κατάλαβαν στο τραπέζι που είχαμε αυτήν την εβδομάδα και αυτοί στην Άρσεναλ λογικά το μαθαίνουν διαβάζοντας την συνέντευξη αυτή. Δεν ξέρω αν ξέρει ο Βενγκέρ. Δεν του το έχω πει ποτέ.
Ήθελα να είμαι σε κάποιο καλό σημείο και να το πω όταν θα ήμουν έτοιμος. Φτάσαμε εδώ μετά από επτά χρόνια δουλειάς. Καταφέραμε κάτι που δεν έχει ξανά γίνει. Αυτός είναι και ο λόγος που είμαι τόσο υπερήφανος» ανέφερε ο Φλαμινί.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: