Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Μπακάκης: «Να βοηθήσω την ομάδα με την απόδοσή μου»


Μπακάκης: «Να βοηθήσω την ομάδα με την απόδοσή μου»

Να συνεχίσει να είναι καλά αγωνιστικά και να βοηθάει την ΑΕΚ με την απόδοσή του θέλει ο Μιχάλης Μπακάκης, όπως δήλωσε στη γιορτή της ομάδας.

Την επιθυμία του να βοηθήσει την ΑΕΚ να πετύχει τους στόχους της με την απόδοσή του και να είναι ο ίδιος καλά αγωνιστικά θέλει ο Μιχάλης Μπακάκης, όπως ανέφερε στην γιορτή της ομάδας στα Σπάτα.

«Ηταν πολύ ωραία γιορτή. Μας δίνει τη δυνατότητα να βρεθούμε όλοι μαζί. Δείχνουμε ό,τι είμαστε οικογένεια. Είναι μεγάλη χαρά να βρισκόμαστε όλοι μαζί. Πρέπει να γίνονται αυτές οι εκδηλώσεις για τα μικρά παιδιά. Να κάνουμε δώρα και να βοηθάμε με τον τρόπο μας ειδικά τα παιδιά. Μακάρι να συνεχίσω και να είμαι καλά αγωνιστικά. Η εμφάνιση μου να μην είναι μόνο δώρο του Αη Βασίλη, να είναι η απόδοση μου για να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει στους στόχους της», ήταν τα λόγια του 24χρονου δεξιού μπακ.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: