Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Ένας τρελός Άγγλος οπαδός του Ολυμπιακού, που έδωσαν νόημα στη ζωή του οι «ερυθρόλευκοι»


Ένας τρελός Άγγλος οπαδός του Ολυμπιακού, που έδωσαν νόημα στη ζωή του οι «ερυθρόλευκοι»

«Ο Ολυμπιακός μου έσωσε τη ζωή», δηλώνει ο Τέιλορ που κάνει τουλάχιστον μια φορά τον μήνα τη διαδρομή Λονδίνο-Αθήνα. «Όνειρο μου να πάρει το Τσάμπιονς Λιγκ», αναφέρει.

Μια ξεχωριστή περίπτωση οπαδού του Ολυμπιακού αποτελεί ο Τέιλορ, ο οποίος κατάγεται από την Αγγλία και ζει εκεί, αλλά έρχεται το λιγότερο μια φορά τον μήνα στην Ελλάδα ώστε να παρακολουθήσει τους «ερυθρόλευκους». Αλλά και σε έκτακτες περιπτώσεις, όπως το μνημόσυνο της Θύρας 7.
«Πριν από περίπου δυόμισι χρόνια έχασα τη γυναίκα μου από καρκίνο. Ήταν Ελληνοκύπρια», είπε στην κάμερα της Nova και πρόσθεσε: «Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός μου έσωσε τη ζωή».

Αναλυτικά

«Πριν από περίπου δυόμισι χρόνια έχασα τη γυναίκα μου από καρκίνο. Ήταν Ελληνοκύπρια. Μέσα σε ένα χρόνο επιχείρησα να αυτοκτονήσω, πήγα να τρελαθώ. Αποφάσισα να πάω διακοπές. Πήγα στην Κύπρο, στην Ελλάδα. Αγαπούσα το ποδόσφαιρο και έψαξα να μάθω για το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Έμαθα ότι οι καλύτερες ομάδες ήταν ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ, αλλά το κόκκινο του Ολυμπιακού νομίζω ήταν η καλύτερη επιλογή», ήταν τα πρώτα λόγια του Φίλιπ Τέιλορ και στη συνέχεια μίλησε για:

-το τι σημαίνει για τον ίδιο ο Ολυμπιακός: «Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός μου έσωσε τη ζωή. Έρχομαι στον Ολυμπιακό και βρίσκω ότι όλοι έχουν φιλότιμο. Το φιλότιμο σημαίνει από την καρδιά σου. Όλοι με υποδέχτηκαν και με άκουσαν γι αυτό πιστεύω στον Ολυμπιακό».

-το πόσο συχνά έρχεται στην Ελλάδα για να δει τον Ολυμπιακό: «Έρχομαι τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, μπορεί και δύο. Τον Ιανουάριο ήρθα δύο φορές για να δω αγώνες Σούπερ Λιγκ. Το Φεβρουάριο ήρθα για το μνημόσυνο της Θύρας 7, το οποίο είναι πολύ σημαντικό γεγονός για τον σύλλογο. Τον Μάρτιο ήρθα για το ματς με τον Παναθηναϊκό και τον Απρίλιο για τη φιέστα».

-το όνειρο του με τον Ολυμπιακό: «Το όνειρο μου είναι να κερδίσει το Τσάμπιονς Λιγκ».

-τα συναισθήματα του όταν πηγαίνει στο «Γ. Καραϊσκάκης»: «Όλοι όσοι δουλεύουν εδώ είναι φανταστικοί. Η μπουτίκ επίσης είναι καταπληκτική, όπως και τα ρούχα του Ολυμπιακού. Είναι μια νέα οικογένεια. Ο Ολυμπιακός μου έσωσε τη ζωή. Όλοι οι άνθρωποι εδώ έχουν φιλότιμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: