Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Και συνεχίζει ο Φέντερερ!


Και συνεχίζει ο Φέντερερ

Θα αγωνιστεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και η ταυτότητά του θα γράφει «Ετών 35». Ο Ρότζερ Φέντερερ όμως δεν έχει καμία διάθεση να κρεμάσει την ρακέτα του.

Οι 17 κατακτήσεις Γκραν Σλαμ δεν είναι αρκετές για τον Ρότζερ Φέντερερ και φαίνεται πως έχει ήδη καταστρώσει τα μελλοντικά πλάνα του: «Έχω σχεδιάσει το πρόγραμμά μου για το 2016, για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και μετά. Σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται η… αποστρατεία. Δεν έχω συγκεκριμένη ημερομηνία, αν και αυτό θα βοηθούσε στην οργάνωσή μου».

Ο 34χρονος τενίστας πήρε μέρος στο Διεθνές Τουρνουά της Ινδίας, δήλωσε πως περιμένει με ενθουσιασμό να ξαναδώσει το παρών του χρόνου και πως το αυστραλιανό όπεν είναι ο επόμενος μεγάλος στόχος του: «Μετά από αυτό, θα έχω έναν μακρύ και δύσκολο χρόνος», τόνισε.

Παρ’ όλα αυτά δεν δείχνει να ανησυχεί, καθώς βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα: «Είμαι σε φοβερή φυσική κατάσταση και φυσικά όπως συνηθίζω να λέω, ελπίζω να είμαι εδώ για λίγο καιρό ακόμα».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: