Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Μπερμπάτοφ: «Δεν υπάρχει κανένα φάουλ»


Μπερμπάτοφ: «Δεν υπάρχει κανένα φάουλ»

Κακώς δεν μέτρησε το γκολ του στο 93', που θα χάριζε τη νίκη στον ΠΑΟΚ κόντρα στον Λεβαδειακό, όπως δήλωσε ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ.

Με βάση και το παρελθόν του στο «σκληρό» πρωτάθλημα της Πρέμιερ Λιγκ, ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ δήλωσε πως λανθασμένα ο διαιτητής Αρετόπουλος δεν μέτρησε το γκολ του στο 93', αλλά τον χρέωσε με επιθετικό φάουλ!

«Εγώ έχω αγωνιστεί πολλά χρόνια στην Αγγλία. Για μένα και με βάση την εμπειρία μου από την Αγγλία, δεν υπάρχει κανένα φάουλ στη συγκεκριμένη φάση. Δε μετράει αυτό όμως. Μετράει αυτό που έδωσε ο διαιτητής. Εγώ επειδή έχω αγωνιστεί στο αγγλικό πρωτάθλημα, λέω ότι ήταν μια διεκδίκηση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βούλγαρος φορ εκφράζοντας την αντίθεσή του για την απόφαση του ρέφερι.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: