Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Πάτο: «Η Τσέλσι το νέο σπίτι μου»


Πάτο: «Η Τσέλσι το νέο σπίτι μου»

Με ένα πλατύ χαμόγελο και με... σπαστά αγγλικά, ο Αλεξάντρε Πάτο επιβεβαίωσε τη συμφωνία του με την Τσέλσι κατά την άφιξή του στο Λονδίνο.

Ο Πάτο προσγειώθηκε στο Λονδίνο το μεσημέρι της Τετάρτης, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετακίνησή του στην Τσέλσι, με τη μορφή δανεισμού από την Κορίνθιανς ως το τέλος της σεζόν.

Ο 28χρονος Βραζιλιάνος φορ ήταν εμφανώς «τρακαρισμένος», αλλά με πλατύ χαμόγελο και... σπαστά αγγλικά δεν έκρυψε τη χαρά του.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Η Τσέλσι είναι τώρα το νέο σπίτι μου. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για τη στήριξή του στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν έχω πολλά πράγματα να πω, χρειάζομαι παιχνίδια», τόνισε αρχικά ο διεθνής στράικερ, ενώ στην ερώτηση για το κατά πόσο θεωρεί τον εαυτό του έτοιμο να αγωνιστεί, απάντησε: «Θα πρέπει πρώτα να γνωρίσω τους νέους συμπαίκτες, τον τρόπο παιχνιδιού τους. Θέλω πολύ να αγωνιστώ με τη φανέλα της Τσέλσι».



*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: