Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Αντίο στην Εθνική από Ιμπραΐμοβιτς

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/643f52048400f319828e0d5665b7a1e1_L.jpg?943912800?943912800?943912800

Πολύ σοβαρά σκέφτεται ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς να αποχωρήσει από την Εθνική Σουηδίας. Ο επιθετικός της Μπαρτσελόνα τόνισε ότι δεν έχει πλέον κίνητρο για να αγωνίζεται με το εθνόσημο στο στήθος.

Να αφοσιωθεί στις υποχρεώσεις του στην Μπαρτσελόνα επιθυμεί ο Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς. Το μεγάλο αστέρι των Σουηδών τόνισε ότι δεν σκοπεύει να αγωνιστεί στα επερχόμενα φιλικά της Εθνικής ομάδας της χώρας του, αφού δεν έχει πλέον κίνητρο.

Ήταν πάντα τιμή μου να αγωνίζομαι για τη Σουηδία. Αυτή τη στιγμή δεν θέλω να παίξω για την εθνική ομάδα, επειδή δεν έχω κίνητρο. Δεν υπάρχουν σπουδαίοι αγώνες ή ματς για το Παγκόσμιο Κύπελλο κι έτσι μου είναι πολύ δύσκολο. Δεν υπάρχει επαρκής ενέργεια, αφού δεν υπάρχει ο λόγος. Είναι μια θυσία για το τίποτα», ανέφερε αρχικά ο πρώην άσος της Ίντερ, για να προσθέσει στη συνέχεια:

«Έχω τόσους πολλούς αγώνες να δώσω με την Μπαρτσελόνα και τόσα πράγματα να κάνω, που δεν έχω χρόνο να προσφέρω στην Εθνική ομάδα. Δεν ξέρω τι θα συμβεί στο μέλλον, ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει την επόμενη χρονιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: