Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Τόνι Κάλβο: » Η νίκη ήρθε ύστερα απο μεγάλη προσπάθεια»

Τόνι Κάλβο: » Η νίκη ήρθε ύστερα απο μεγάλη προσπάθεια»

Μιλώντας στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» του «ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ METROPOLIS», ο Τόνι Κάλβο είπε αναφερόμενος στη νίκη της ομάδας του Άρη επί του Λεβαδειακού: «Η νικη ήρθε μετά από μια μεγάλη προσπάθεια απο εμάς τους ποδοσφαιριστές, καθώς ηταν μια πραγματική μάχη μέσα στον αγωνιστικό χώρο». Ο Ισπανός επισήμανε ακόμη: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσωπική μου απόδοση. Ηταν ενα παιχνιδι πολύ δυνατό. Κάναμε μία μεγάλη αμυντική προσπάθεια καθώς πρεσάραμε σωστά». Σε ότι αφορά τα νέα δεδομένα που υπάρχουν για τον ίδιο με την παρουσία του κ. Κούπερ τόνισε: «Μου αρέσει πολύ ο ρόλος που μου δίνει ο προπονητής μέσα στο γήπεδο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον κ. Κούπερ. Κάνουμε κατά γράμμα οτι μάς λέει. Όποτε ερχεται ενας νεος προπονητης σε μια ομάδα, αλλάζει το κλίμα των αποδυτηρίων, αφού όλοι ελπίζουν σε καλύτερο αύριο. Είναι ολοφάνερο από τις πρώτες μέρες του κ. Κούπερ, εδω, πώς του αρέσει να παιζει απο τις γραμμές. Έτσι παίζω κι εγώ. Ακολουθώ τις οδηγίες του που έχουν να κάνουν με το παιχνίδι από τα πλάγια. Είναι και ένα σύστημα παιχνιδιού που το έπαιζα από την Μπαρτσελόνα». Σε ότι αφορά τη συνέχεια είπε: «Η ομάδα πρέπει να κοιτάει βήμα- βήμα που μπορεί να φθάσει. Έχουμε ένα δυνατό ρόστερ, αλλά πρέπει να κοιτάμε καθε ματς. Τώρα ήρθε αυτή η νίκη και αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να επεκτείνουμε το σερί μας. Στο τέλος θα κάνουμε ταμείο». Για την στήριξη των οπαδών του Άρη, ο Τόνι Κάλβο δήλωσε: «Για εμάς η στήριξη του κόσμου είναι πολύ σημαντική. Όταν παίζουμε εκτός έδρας και βλέπουμε να μας ακολουθεί τόσο πολύ κόσμος, νιώθουμε πιο δυνατοί. Σίγουρα πρέπει να ξαναφέρουμε τον Άρη στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Από την άλλη όμως θέλουμε να διεκδικήσουμε το κύπελλο. Όλα όμως βήμα- βήμα. Όχι να λέμε κάτι, να μην το κάνουμε και να απογοητεύεται ο κόσμος όταν δεν το κάνουμε». Για τις αποφάσεις του διαιτητή και στον αγώνα της Λιβαδειάς αλλά και την διαιτησία γενικότερα, ο Κάλβο τόνισε: «Από την αρχή του αγώνα είπα πως δεν θέλω να ασχοληθώ με το διαιτητή. Πιστεύω πώς ο διαιτητής κατεβαίνει για να παίξει, όπως νομίζει. Άλλες αποφάσεις σε αδικούν, άλλες σε ευνοούν. Όπως σε άλλα ματς μας αδίκησαν, έτσι σε αυτό το ματς με το Λεβαδειακό, μπορούσε να δώσει ένα πέναλτι στους γηπεδούχους. Όμως σε άλλα ματς οι αποφάσεις των διαιτητών μας αδικούν. Πρόκειται για ανθρώπινα λάθη». Ο Κάλβο ομολόγησε επίσης ότι: «Μου λείπει πάρα πολύ το γκολ. Όμως προτιμώ να μην σκοράρω εγώ και να κερδίζει η ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: