Η Ρεάλ Μαδρίτης θεωρείται η πιο "εμπορική" ομάδα στον κόσμο, με το τμήμα μάρκετινγκ να φέρνει κάθε χρόνο πάνω από 100.000.000 ευρώ στα ταμεία του συλλόγου (και να στηρίζει σε μεγάλο βαθμό το ετήσιο μπάτζετ που φτάνει τα 400.000.000 ευρώ), και για το λόγο αυτό δεν σταματάει να αναζητάει τρόπους για να προσελκύσει νέους πελάτες.Η τελευταία καμπάνια της "βασίλισσας" προς αυτή την κατεύθυνση αφορά μία γραμμή εσωρούχων ("Luxe"), που θα έχουν την επωνυμία της Ρεάλ, με την καιτονομία να είναι πως τα εσώρουχα που θα σχεδιαστούν θα προορίζονται και για άνδρες αλλά και για γυναίκες.
Όπως ανακοίνωσε επίσημα η διοίκηση των Μαδριλένων, τα καινούρια αυτά προϊόντα αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά από τον ερχόμενο Μάρτιο, με την ισπανική εταιρία "Little Kiss" να αναλαμβάνει την παραγωγή τους και τα εσώρουχα να διατίθενται σε τρεις εκδόσεις: αθλητική, κλασική αλλα και τεχνολογικά υπερσύγχρονη.
"Ταιριάζουν σε όλους όσοι αισθάνονται τέλεια με το σώμα τους", είναι το σλόγκαν της καμπάνιας, και το σίγουρο είναι πως μετά από τις φανέλες, τις μπλούζες, τις κούπες καφές καθώς και τα άλλα αντικείμενα που προσφέρονται από τη Ρεάλ, τα εσώρουχα αναμένεται να κάνουν "θραύση", με τους οπαδούς της ομάδας να έχουν έναν επιπλέον λόγο να κάνουν το συγκεκριμένο δώρο στις συντρόφους τους.
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου