Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Νέιμαρ: «Θέλω Μπαρτσελόνα, αλλά…»

Θετικός στο ενδεχόμενο να φορέσει την φανέλα της Μπαρτσελόνα εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο Νέιμαρ, ο οποίος πάντως ξεκαθάρισε πως αυτήν την στιγμή έχει συμβόλαιο με την Σάντος και είναι χαρούμενος στον σύλλογο της πατρίδας του.

Ο νεαρός Βραζιλιάνος άσος μίλησε στην «Sport» τονίζοντας: «Όλοι οι παίκτες θα ήθελαν να παίξουν στην Μπαρτσελόνα. Είναι ένα θέμα όμως που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με προσοχή. Έχω συμβόλαιο με την Σάντος και η πρόθεση μου είναι να μείνω εδώ. Το μέλλον ανήκει στον Θεό, αλλά έχω συμβόλαιο με την Σάντος και επαναλαμβάνω ότι είμαι χαρούμενος εδώ και θέλω να μείνω στο σύλλογο. Αυτή την στιγμή δεν σκέφτομαι να φύγω. Είμαι στην πατρίδα μου, κοντά στους φίλους μου και την οικογένεια μου.  Δεν έχω κανένα λόγο να φύγω».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: