Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Ράντμαν έρχεται, Σηφάκης φεύγει και πού πάει;

Ολοένα και ακούγεται περισσότερο ότι ο Μιχάλης Σηφάκης θα φύγει από τον Άρη. Μάλιστα, ένα όνομα που παίζει για αντικαταστάτης του είναι ο Βέλιμιρ Ράντμαν, οποίος δήλωσε σήμερα ότι «θα με ενδιέφερε ο Άρης».
Ράντμαν έρχεται, Σηφάκης φεύγει και πού πάει;
Να οι δηλώσεις του 29χρονου τερματοφύλακα του Πανσερραϊκού στο «Αθλητικό Metropolis»:

«Έχω διαβάσει ότι ο Άρης ενδιαφέρεται για την απόκτησή μου. Φυσικά είμαι πολύ χαρούμενος αφού πρόκειται για μια μεγάλη ομάδα και θα με ενδιέφερε να δοκιμάσω την τύχη μου. Πάντως δεν έχω δεχτεί ακόμη κάποια επίσημη πρόταση».
Το θέμα είναι ότι αν πάει ο Ράντμαν στον Άρη, ο Σηφάκης πού θα πάει; Γιατί κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού…Πηγη sportdog .gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: