Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

«Με απογοήτευσε, αλλά πρέπει να σηκώσει κεφάλι»

Ο Φερνάντο Σάντος δεν διστάζει να… τραβήξει το αυτί του Γιάννη Φετφατζίδη για την αγωνιστική του συμπεριφορά στα τελευταία ματς της Εθνικής. «Με απογοήτευσε, αλλά πρέπει να σηκώσει κεφάλι», τόνισε στη «Real News». «Η Ελλάδα είναι το σπίτι μου και θέλω να ανταποδώσω το καλό που μου έκανε», πρόσθεσε.

«Φαβορί εμείς και η Κροατία, αλλά…»

«Είχα πει από την αρχή ότι θα δώσουν μάχη τέσσερις ομάδες για την πρόκριση στο Euro 2012. Πολλοί δεν το πίστευαν. Είναι προφανές ότι φαβορί είναι η Ελλάδα και η Κροατία, αλλά το Ισραήλ και η Γεωργία είναι πολύ ανταγωνιστικές. Είμαστε πρώτοι, αλλά έχουμε δύσκολα ματς μπροστά μας. Πρέπει να το αποδείξουμε στο γήπεδο. Αν κάνουμε αυτό που πρέπει, θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να παίξουμε στο Euro 2012».

«Η Ελλάδα είναι σπίτι μου»

«Θέλω να κάνω ανανέωση, προκειμένου να είναι εξασφαλισμένο το μέλλον της Εθνικής. Είναι τιμή για μένα να προπονώ την Ελλάδα. Θέλω να ξεπληρώσω τα καλά που μου έχει κάνει η χώρα. Η Ελλάδα είναι σπίτι μου, γι’ αυτό θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ως αντίκρισμα».

«Δεν με αγχώνει το αήττητο»

«Δεν με αγχώνει το αήττητο. Κάποια στιγμή ξέρω ότι μπορεί να έρθει η ήττα. Είμαι ευχαριστημένος κατά 70-80% με τα αποτελέσματα, αλλά ακόμη παρουσιάζουμε πολλές μεταπτώσεις. Με προβληματίζει η εικόνα που δείχνουμε. Αμυντικά είμαστε συμπαγείς, όπως και στη μεσαία γραμμή. Δυστυχώς όμως δεν είμαστε καλοί στον επιθετικό τομέα και πρέπει να βελτιωθούμε».

«Να σηκώσει κεφάλι ο Φετφατζίδης»

«Ένιωσα απογοήτευση γιατί ξέρω τι μπορεί να κάνει. Αυτό το πισωγύρισμα που είχε στα ματς με τη Μάλτα και την Πολωνία με απογοήτευσε. Λέω τα πράγματα έτσι όπως έχουν. Δεν θέλω να χαϊδέψω. Ποτέ στη ζωή μου δεν χάιδεψα αυτιά. Αυτή είναι η ουσία της εποικοδομητικής κριτικής. Δεν είναι ωραίο όμως τώρα που τον βρήκαμε στα κάτω του να τον ρίξουμε πιο χαμηλά. Πρέπει να σηκώσει το κεφάλι. Έχω αισθανθεί και για άλλους παίκτες έτσι. Το ‘δώστε μου την μπάλα να βάλω γκολ’ δεν το κάνει ούτε ο Μέσι. Και μιλάμε για τον Μέσι».

«Εκείνοι αποφάσισαν να σταματήσουν»

«Δεν απέκλεισα εγώ τον Γκέκα και τον Κυργιάκο από την Εθνική. Εκείνοι αποφάσισαν να σταματήσουν. Αν αποφασίσουν να επιστρέψουν, εγώ δεν έχω πρόβλημα να τους καλέσω και πάλι».

«Με τα γύρω-γύρω…»

«Στην Ελλάδα ασχολούμαστε με τα γύρω-γύρω και δεν δίνουμε σημασία στο ποδόσφαιρο. Μιλάμε για όλα τα άλλα, εκτός από ποδόσφαιρο. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ πάθος, αλλά πρέπει να εμπιστευτούμε περισσότερο τους Έλληνες ποδοσφαιριστές. Οι μεταγραφές γίνονται μόνο βάσει ονομάτων. Γίνονται πολλές μεταγραφές αεροδρομίου και αυτό πρέπει να σταματήσει».

Οι κασέτες και η διαιτησία

«Είναι ξεκάθαρο πως δεν υπάρχουν ίδια κριτήρια για τις ομάδες. Υπάρχουν καλοί και κακοί διαιτητές. Νομίζω ότι τους ασκείται αφόρητη πίεση. Είναι δεδομένο ότι γίνονται τρανταχτά λάθη, αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι ανθρώπινα».

Η φιλία με Ζαγοράκη και Ντέμη

«Ανάμεσα σε μένα και τον Ζαγοράκη και τον Ντέμη υπάρχει δυνατή φιλία. Ξέρω ότι πάντα στα δύσκολα θα είναι δίπλα μου και το αντίθετο. Ωστόσο τη δεδομένη στιγμή ΠΑΟΚ και ΑΕΚ δεν έχουν τη δυνατότητα να χτυπήσουν τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: