Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

"Είμαι 100% σίγουρος!"

Ο δικηγόρος του Ερόλ Μπουλούτ, Γιάννης Μαρακάκης, απάντησε στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού Βόλου και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι στον πελάτη του οφείλονται χρήματα.
"Είμαι 100% σίγουρος!"
«Τίθεται ζήτημα για το αν έπρεπε να αδειοδοτηθεί η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου. Ζητάμε να ελεγχθεί αυτό. Εγώ δεν θέλω να υποκαταστήσω το τμήμα της ΕΠΟ, την Επιτροπή Αδειοδότησης, αλλά ακόμη κι αν οφείλεται στον παίκτη 1 ευρώ, τίθεται σοβαρό ζήτημα!
Ακόμη κι αν αρνηθεί ένας ποδοσφαιριστής να διεκδικήσει τα δεδουλευμένα, αν προκύπτουν από τα παραστατικά οφειλές, υπάρχει πρόβλημα. Στην περίπτωση του Μπουλούτ, εγώ ήθελα να είμαι 100% σίγουρος. Και είμαι! Του οφείλονται χρήματα και από τα δύο συμβόλαια που υπέγραψε! Κι ως εκ τούτου, η επιτροπή αδειοδότησης της ΕΠΟ έχει παραπλανηθεί!», τόνισε στον "Νοvasport FM".

Δεν υπάρχουν σχόλια: