Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Σανκαρέ: «Προτίμησα τον ΑΡΗ από ΠΑΟΚ και ΑΕΚ»

Στο στούντιο του ΑΡΗΣ FM 92,8 φιλοξενήθηκε ένα από τα τέσσερα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, ο Καλίφα Σανκαρέ

Ο Πάπα Καλίφα Σανκαρέ δήλωσε στον ΑΡΗΣ FM 92,8

«Περιμέναμε τρεις μήνες με όλα αυτά που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Η δουλειά μου είναι το ποδόσφαιρο, ζω από αυτό και είμαι χαρούμενος που βρήκα την καινούργια μου ομάδα.

Αυτό που θέλω είναι να κάνω σωστά την δουλειά μου. Ο ΑΡΗΣ είναι μεγάλη ομάδα. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και ανυπομονώ βοηθήσω» ενώ ακόμα πρόσθεσε:



«Είχα πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες όπως τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ. Προτίμησα όμως τον ΑΡΗ. Είναι μια μεγάλη ομάδα με ιστορία σε Ελλάδα και Ευρώπη και με πολύ καλή οργάνωση. Μίλησα με τον προπονητή και τον πρόεδρο, είδα πόσο με θέλουν και αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΑΡΗ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: