Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

"Γιουρόπα ερχόμαστε" (;)

Αισιόδοξος πως ο Εργοτέλης μπορεί να κυνηγήσει τις θέσεις που οδηγούν στο Γιουρόπα Λιγκ, ήταν σε δηλώσεις του ο Λεάλ.
"Γιουρόπα ερχόμαστε" (;)
Ο άσος των Κρητικών μίλησε στο "Sport 103 fm" για το σαββατιάτικο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ αλλά και για την ομάδα του.
Αναλυτικά:
Για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ: «Έχω πολύ άγχος για αυτό παιχνίδι. Είναι δύσκολο να παίζεις με μια ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ. Και ειδικά φέτος που θέλουμε κάτι παραπάνω με τον Εργοτέλη. Ακόμα και να κυνηγήσουμε το Europa League».
Για το πώς περιμένει τον ΠΑΟΚ: «Ξέρω πολύ καλά ότι είναι μία μεγάλη ομάδα. Η πορεία του το δείχνει ως τώρα. Έχει περισσότερο χρόνο στο γήπεδο από εμάς λόγω των αγώνων που έχει δώσει. Εμείς όμως παίζουμε στην έδρα μας και θα κάνουμε τα πάντα για να πάρουμε τη νίκη».
Για την απουσία του Γκαρσία: «Εγώ θα ήθελα να παίζει. Μου αρέσει να τον βλέπω στο γήπεδο. Μαζί με τον Βιεϊρίνια είναι... φωτιά. Βέβαια αν το δω για το συμφέρον της ομάδας μου, τότε είναι καλό που δεν παίζει ο Γκαρσία».
Για το αν θα σκεφτόταν να παίξει στον ΠΑΟΚ: «Θα μου άρεσε πολύ αυτό. Τελειώνει το συμβόλαιο μου. Θα ήταν τιμή για μένα να παίξω σε μία τέτοια ομάδα. Αυτό που συμβαίνει σε κάθε παιχνίδι στην Τούμπα είναι συγκλονιστικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: