Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

«Ήρθα στον ΟΦΗ με πολλή όρεξη»


«Ήρθα στον ΟΦΗ με πολλή όρεξη»
Ορεξάτος και με διάθεση για πολλή δουλειά εμφανίστηκε ο Βαγγέλης Μάντζιος κατά την άφιξη του στο Ηράκλειο για λογαριασμό του ΌΦΗ. Το νέο μεταγραφικό απόκτημα των Κρητικών στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης τους επεσήμανε:

«Είμαι πολύ ορεξάτος, έχω να παίξω ένα χρόνο μπάλα και διψάω για ποδόσφαιρο Ευχαριστώ όλους που ήρθατε εδώ για εμένα. Έχω δουλέψει αρκετά καλά για να είμαι έτοιμος καθώς είχα ένα σοβαρό τραυματισμό πέρσι στην Πορτογαλία».
Ο 28χρονος επιθετικός ανέφερε και τους λόγους που τον οδήγησαν να μεταγραφεί στον ΟΦΗ: «Μεγάλο κίνητρο για μένα για να έρθω στην ομάδα ήταν ο Νίκος Μαχλάς, ο κ. Αναστόπουλος και ο κόσμος του ΟΦΗ γι αυτό και αποφάσισα να έρθω στην ομάδα. Μίλησα με τον Βασίλη Ρόβα και τον Γιώργο Γεωργίου και μου είπαν τα καλύτερα για την ομάδα», τόνισε.

Ο διεθνής ποδοσφαιριστής δεν πρόλαβε να πατήσει το πόδι του στο Ηράκλειο και μετέβη στο «Γεντί Κουλέ» για να πραγματοποιήσει την πρώτη του προπόνηση με τη νέα του ομάδα.

Αυξημένες είναι οι πιθανότητες να πάρει και χρόνο συμμετοχής στο φιλικό της Παρασκευής με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.

πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: