Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

«Καλύτερος όλων ο Μουρίνιο»


images (4)

Την άποψη ότι ο Ζοσέ Μουρίνιο είναι ο καλύτερος προπονητής που έχει συνεργαστεί εξέφρασε ο Άνχελ Ντι Μαρία, μιλώντας στην εφημερίδα της Αργεντινής «Ole».
«Είμαι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσω κάθε είδους πρόκληση, αφού γνωρίζω ότι παίζω σε έναν από τους πιο σημαντικούς συλλόγους στον κόσμο. Ο Ζοσέ Μουρίνιο είναι ο καλύτερος προπονητής που έχω συνεργαστεί στην καριέρα μου. Μόνο εκείνος μπορεί να αντέξει όλες τις πιέσεις και να μας κρατήσει ήρεμους», ανέφερε αρχικά ο Αργεντινός και πρόσθεσε:
«Σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα, αφού θεωρεί ότι είναι δική του ευθύνη. Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά, τότε μας στηρίζει και μας λέει να συγκεντρωθούμε στο παιχνίδι μας. Μας δίνει αυτή τη δυνατότητα να το κάνουμε με τον τρόπο του».
Καταλήγοντας, ο Ντι Μαρία τόνισε: «Για εμένα δεν είναι εύκολο να παίζω στην εθνική ομάδα της χώρας μου. Αισθάνομαι πιο άνετα στον σύλλογό μου, επειδή προπονούμαι κάθε μέρα με τους συμπαίκτες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: