Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

"Άκου εμένα που ξέρω..."

Για τον τραυματισμό του Γκούντγιονσεν μίλησε ο Χρήστος Κωστής, που συμβουλές και στον παίκτη με δηλώσεις του.
"Άκου εμένα που ξέρω..."
"Σίγουρα η κατάσταση είναι σοβαρή, καθώς είναι ένας δύσκολος τραυματισμός. Όχι όμως αξεπέραστος. Επανέρχεται ο παίκτης μετά από τέτοιο χτύπημα, ωστόσο θέλει προσοχή. Ειδικότερα το πρώτο διάστημα. Εκεί κρίνονται όλα.
Ο Γκούντγιονσεν πρέπει να αποφύγει τα λάθη που έκανα εγώ. Όταν είσαι ποδοσφαιριστής και δη επιθετικός έχεις άγνοια κινδύνου, παρασύρεσαι για να βοηθήσεις την ομάδα σου. Αυτό "πλήρωσα" και εγώ. Πραγματικά μου προξένησε τρομερή εντύπωση ο τρόπος που τραυματίστηκε.
Ήταν σε μία φάση που δεν "μύριζε" ότι θα μπορούσε να συμβεί κάτι τόσο κακό. Ελπίζω ότι θα επιστρέψει δριμύτερος, αν και το διάστημα αποχής του από τους αγωνιστικούς χώρους θα είναι σίγουρα παραπάνω από 6 μήνες", σχολίασε για τον τραυματισμό του Ισλανδού άσου ο Κωστής, στην "Κιτρινόμαυρη Ώρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: