Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Δώνης: "Μακάρι να φύγω..."

Ο Γιώργος Δώνης θα ήθελε να συνεχίσει την προπονητική του καριέρα στο εξωτερικό και δεν το έκρυψε. Ο τεχνικός του Ατρομήτου με δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣΠΟΡ FM 94,6, ευχήθηκε αυτή να είναι η τελευταία του σεζόν στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Δώνης:
Για την πορεία του Ατρομήτου στο πρωτάθλημα: «Ο Ατρόμητος είναι μια εντελώς καινούρια ομάδα σε σχέση με τα προηγούμενα δύο χρόνια. Έχει σε κάθε ματς τουλάχιστον επτά καινούριος ποδοσφαιριστές και προσπαθούμε να βάλουμε κάποιους μικρούς στην ομάδα. Αυτό παίζει ρόλο στη χημεία και στην πίστη για το αποτέλεσμα».
Για τις διαφορές της ομάδας σε σχέση με την περσινή σεζόν: «Ο Ατρόμητος τα δύο προηγούμενα χρόνια με το υλικό που είχε έφτασε τη μία στην έβδομη θέση, που είναι η καλύτερη σ την ιστορία του, ενώ πέρυσι έφτασε στον τελικό του Κυπέλλου. Φέτος αλλάξαμε τη δομή της ομάδας και παρότι δεν παίζουμε το ίδιο καλά με τις δύο προηγούμενες σεζόν στην αρχή της σεζόν, σε βασικούς τομείς είμαστε καλύτεροι. Όπως για παράδειγμα στην αμυντική λειτουργία, ανεξάρτητα με ό,τι έγινε στην Κέρκυρα. Ο Ατρόμητος τα δύο προηγούμενα χρόνια ήταν πιο θεαματική ομάδα, αλλά αυτή τη στιγμή δείχνει πιο σοβαρός και ώριμος, ώστε να παίρνει αποτελέσματα και έτσι να φτάνει ψηλά».
Για τους στόχους της ομάδας: «Όταν μια ομάδα αποπνέει υγεία κι έχει ένα σχέδιο που μπορεί να την οδηγήσει ψηλά, λογικό είναι οι άνθρωποι του Τύπου να βλέπουν πως η ομάδα μπορεί να πετύχει μεγάλους στόχους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Αν εξαιρέσουμε τον Ολυμπιακό που κάποιες φορές μπορεί να κερδίζει τα ματς εύκολα, όλα τα άλλα παιχνίδια κρίνονται δύσκολα. Και πριν δημιουργηθούν τα οικονομικά προβλήματα, η ψαλίδα είχε αρχίσει να μικραίνει».
Αν ήθελε κάποιον παίκτη στην ομάδα του: «Δεν θα ήθελα να απαντήσω, γιατί θα ήταν σαν να λέω ότι σε μία θέση θα μπορούσα να είχα κάτι καλύτερο. Μπορώ να πω πως και τα τρία χρόνια που είμαι στον Ατρόμητο είμαι ευχαριστημένος με το υλικό που έχω στα χέρια μου. Όταν οργανώνουμε μια ομάδα, ξέρουμε ότι θα κάνουμε καλές και κακές επιλογές. Αν το 50% ή μεγαλύτερο είναι πετυχημένο, είναι πάρα πολύ καλό».
Αν προτιμά θέαμα ή ουσία: «Εγώ όταν τελειώνει ένα ματς και η ομάδα μου έχει κερδίσει δίχως να έχει παίξει καλά, δεν το ευχαριστιέμαι. Θέλω αυτό που βλέπω στο γήπεδο να ευχαριστεί κι εμένα τον ίδιο. Βέβαια από τα αποτελέσματα εξαρτάται και η δουλειά του προπονητή. Εξαρτάται τι πρεσβεύει ο καθένας ως φιλοσοφία».
Για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στο ποδόσφαιρο: «Επηρεάζονται πολύ οι ποδοσφαιριστές γιατί θέλουν να δουλεύουν στις καλύτερες συνθήκες. Στον Ατρόμητο, ευτυχώς, δεν μας επηρεάζει. Όμως οι ποδοσφαιριστές δεν σκέφτονται ότι θα είναι πάντα σε μια ομάδα. Όταν η κατάσταση έχει φτάσει σε δύσκολο σημείο, έχει χαθεί η αξιοπιστία και δεν υπάρχουν χρήματα να επενδύσεις, αυτό έχει φέρει προβληματισμό σε όλους».
Αν είναι η τελευταία του σεζόν ως προπονητής στην Ελλάδα: «Μακάρι. Το ψάχνω πάρα πολύ. Εδώ και δύο μήνες έχω υπογράψει συμβόλαιο με μία ολλανδική εταιρεία. Είναι η πρώτη φορά που έχω δώσει τα δικαιώματά μου σε ένα πρακτορείο, το οποίο έχει και τον Φαν Μπάστεν. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται πιο σοβαρή προσπάθεια, ώστε αν βρω μία καλή προσφορά, το καλοκαίρι να φύγω».
Για τη γνώμη των ξένων για τους Έλληνες προπονητές: «Η αλήθεια είναι πως δεν μας εκτιμούν και ιδιαίτερα. Όμως δεν παίζει ρόλο η εθνικότητα. Παίζουν μεγάλο ρόλο οι διασυνδέσεις και θα πρέπει όταν σου παρουσιαστεί η ευκαιρία να την αρπάξεις».
Για το κάλεσμα του γιου του από την Αρσεναλ: «Περιμένουμε αν θα πάει στο Λονδίνο ή θα έρθουν να τον δουν από κοντά σε κάποιο ματς των μικρών του Παναθηναϊκού. Νομίζω ότι πιο μεγάλες πιθανότητες έχουν να φύγουν στο εξωτερικό οι γιοί μου, παρά εγώ». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: