Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

«Έπαιζα με εννέα κούπες brandy και... μυτιές!»

Φοβερή δήλωση από τον Πολ Γκασκόιν, ο οποίος έστω και με κάποια χρόνια καθυστέρηση, αποκάλυψε ότι πριν από τους αγώνες έπαιρνε κοκαΐνη προκειμένου να συνέλθει από το πολύ αλκοόλ που είχε καταναλώσει!
«Έπαιζα με εννέα κούπες brandy και... μυτιές!»
«Υπήρξε μια πολύ άσχημη περίοδος στην καριέρα μου. Για μεγάλο διάστημα έπινα έως και τρία μπουκάλια ουίσκι τη μέρα. Πήγαινα στις προπονήσεις χάλια, αλλά και στους αγώνες δεν ήμουν καλύτερα. Πριν από τα ματς κατανάλωνα έως και εννέα κούπες brandy και μετά είχα βρει έναν πολύ κακό τρόπο, ώστε να έρχομαι στα ίσια μου: έπαιρνα μερικές μυτιές κοκαΐνης!», ανέφερε ο Γκασκόιν και συνέχισε:
«Είμαι αλκοολικός. Δεν είναι μια κακή λέξη, μα πραγματικότητα. Τώρα όμως παλεύω για να ζω με το χαμόγελο. Είμαι καλά και προσπαθώ να μάθω γκολφ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: