Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

"Θέλω να επιστρέψω στην Εθνική"

O Βαγγέλης Μάντζιος στοχεύει να επιστρέψει στην Εθνική μέσω των εμφανίσεων του με την φανέλα του ΟΦΗ!
"Θέλω να επιστρέψω στην Εθνική"
«Είμαι καλά και ήδη έχω μιλήσει με τον προπονητή για το επόμενο παιχνίδι. Χρειαζόμουν λίγο χρόνο, αλλά τώρα είμαι πραγματικά έτοιμος. Έχω να παίξω πολύ καιρό 90λεπτο, αλλά νομίζω ότι τώρα είμαι καλά. Έχω δουλέψει και πραγματικά νιώθω δυνατός», τόνισε αρχικά ο Έλληνα άσος στην «Sportday».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στους λόγους που επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον ΟΦΗ: «Έψαχνα να βρω μια ομάδα όπως ο ΟΦΗ, γιατί ταλαιπωρήθηκα τα τελευταία χρόνια. Ήθελα μια ομάδα που θα με βοηθήσει και θα την βοηθήσω».
Τέλος, για τους στόχους του, σχολίασε: «Ποτέ δεν σταμάτησα να σκέφτομαι την Εθνική. Παραμένει μεγάλος μου στόχος να μπορέσω να επιστρέψω. Θέλω να κάνω με τον ΟΦΗ μία καλή χρονιά και να μπορέσω να κληθώ στην Εθνική για να τη βοηθήσω στο EURO 2012».

Δεν υπάρχουν σχόλια: