Η πρόσληψη στην εποχή των social media.
Δημόσιες συζητήσεις, φωτογραφίες, απόψεις, δραστηριότητες κάθε είδους
στο Facebook, το Twitter και σε blogs αποτελούν ένα ανοιχτό διαδικτυακό
προφίλ του υποψηφίου, διαθέσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο. Οι πληροφορίες
αξιοποιούνται εκτενώς από τους εργοδότες και, όπως όλα στη μάχη των
προσλήψεων, μπορεί να βοηθήσουν έναν υποψήφιο να ξεχωρίσει ή να τον
«κάψουν».
Όπως αναφέρει σήμερα «Το Βήμα», αυτό που φοβούνται οι οπαδοί των θεωριών συνωμοσίας, είναι το ενδεχόμενο οι μελλοντικοί εργοδότες, ως άλλοι χάκερ, να συλλέγουν απόρρητα προσωπικά δεδομένα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα ήταν όχι μόνο παράνομο, αλλά και περιττό, καθώς η δημόσια και ορατή σε όλους δραστηριότητα των χρηστών του Διαδικτύου αρκεί για να δώσει πλήθος πληροφοριών.
Σε μερικές περιπτώσεις το ενδιαφέρον των εργοδοτών δεν περιορίζεται στη δημόσια δραστηριότητα του υποψηφίου.
Μια υποψήφια διηγείται πως τον περασμένο μήνα είδε μία αγγελία που ζητούσε υπάλληλο «με δικό του λάπτοπ και περισσότερους από 1.000 φίλους στο Facebook»!
Λίγες ημέρες αργότερα κατά της διάρκεια συνέντευξης εργασίας ο εκπρόσωπος άλλης εταιρίας δεν περιορίστηκε στον αριθμό των φίλων της, αλλά ρώτησε και αν αυτοί πήγαιναν σε… ιδιωτικά σχολεία. Η εξήγηση είναι σχετικά απλή: «Επειδή η θέση ήταν για ασφαλιστικό πράκτορα, η εταιρία έψαχνε άτομο με ευκατάστατους φίλους που να μπορούν να γίνουν πελάτες».
Πηγή: newsbeast.gr
Όπως αναφέρει σήμερα «Το Βήμα», αυτό που φοβούνται οι οπαδοί των θεωριών συνωμοσίας, είναι το ενδεχόμενο οι μελλοντικοί εργοδότες, ως άλλοι χάκερ, να συλλέγουν απόρρητα προσωπικά δεδομένα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα ήταν όχι μόνο παράνομο, αλλά και περιττό, καθώς η δημόσια και ορατή σε όλους δραστηριότητα των χρηστών του Διαδικτύου αρκεί για να δώσει πλήθος πληροφοριών.
Σε μερικές περιπτώσεις το ενδιαφέρον των εργοδοτών δεν περιορίζεται στη δημόσια δραστηριότητα του υποψηφίου.
Μια υποψήφια διηγείται πως τον περασμένο μήνα είδε μία αγγελία που ζητούσε υπάλληλο «με δικό του λάπτοπ και περισσότερους από 1.000 φίλους στο Facebook»!
Λίγες ημέρες αργότερα κατά της διάρκεια συνέντευξης εργασίας ο εκπρόσωπος άλλης εταιρίας δεν περιορίστηκε στον αριθμό των φίλων της, αλλά ρώτησε και αν αυτοί πήγαιναν σε… ιδιωτικά σχολεία. Η εξήγηση είναι σχετικά απλή: «Επειδή η θέση ήταν για ασφαλιστικό πράκτορα, η εταιρία έψαχνε άτομο με ευκατάστατους φίλους που να μπορούν να γίνουν πελάτες».
Πηγή: newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου