Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

«Γλυκοκοιτάζει» τον Σνάιντερ η Ανζί!!

«Γλυκοκοιτάζει» τον Σνάιντερ η Ανζί
Έτοιμη να κάνει ακόμη ένα μεταγραφικό «μπαμ» παρουσιάζεται η Ανζί. Συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα «sportmediaset» υποστηρίζει ότι η ρωσική ομάδα προτίθεται να δώσει 10 εκατ. ευρώ τον χρόνο στον Γουέσλεϊ Σνάιντερ και να συνεργαστεί ξανά με τον Σάμουελ Ετό.

Το προηγούμενο καλοκαίρι οι Ρώσοι έδωσαν 20 εκατ. ευρώ τον χρόνο στον Καμερουνέζο επιθετικό, ο οποίος έγινε ο καλύτερα αμειβόμενος ποδοσφαιριστής στην ιστορία του αθλήματος. Η μεταγραφική περίοδος στη Ρωσία κλείνει στις 24 του μήνα και ο Ολλανδός μεσοεπιθετικός της Ίντερ μίλησε στην πατρίδα του.

«Πάντα κοιτάζω τι θα μπορούσε να γίνει και ποτέ δεν λέω όχι σε κάποια επιλογή. Είμαι χαρούμενος στην Ίντερ, αλλά θα δούμε στο μέλλον τι θα συμβεί. Δεν είμαι σε επαφή με άλλες ομάδες και αν μία ομάδα είχε κάνει πρόταση την τελευταία ημέρα των μεταγραφών, θα μπορούσα να είχα φύγει…

Δεν ξέρω από τώρα που θα παίζω την επόμενη σεζόν. Έχω σκεφτεί τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά για το μέλλον… Όσον αφορά τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, δεν είμαι τυφλός και βλέπω τι γίνεται γύρω μου. Ωστόσο, δεν υπήρξαν ποτέ διαπραγματεύσεις
», τόνισε ο Σνάιντερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: