Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

«Έχω ευθύνη»

«Έχω ευθύνη»
Την ευθύνη της ήττας στο ματς με τον Ατρόμητο ανέλαβε ο Άγγελος Αναστασιάδης. Ο τεχνικός του ΠΑΣ τόνισε πως εκείνος αλλά και οι ποδοσφαιριστές του ήταν σε άσχημη μέρα και πως έγιναν πολλά λάθη αλλά πρέπει να ξεχαστεί αυτός ο αγώνας το συντομότερο δυνατό και να προχωρήσουν.

Αναλυτικά όσα είπε στην συνέντευξη Τύπου ο Άγγελος Αναστασιάδης:

«Είμαι στενοχωρημένος από την όλη εξέλιξη του παιχνιδιού. Είχαμε πολλά προβλήματα όλη την εβδομάδα, αλλά πίστευα ότι μπορούσαμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Δυστυχώς, έγιναν πάρα πολλά λάθη σήμερα και δεν μπορούσαμε να ζητήσουμε τίποτα παραπάνω απ’ αυτή την παρουσία που είχαμε στο γήπεδο. Έχω μεγάλη ευθύνη και εγώ. Ήταν μια άσχημη ημέρα για όλους μας και να την ξεχάσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Πετάξαμε αυτά που κερδίσαμε με πολύ κόπο τον τελευταίο καιρό. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Ατρόμητο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: