Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Ρεχάγκελ: «Όσο ζω, θα είμαι στην... πρίζα»

Ρεχάγκελ: «Όσο ζω, θα είμαι στην... πρίζα»
Τι κι αν είναι 73 ετών κι έχει κατακτήσει σχεδόν τα πάντα; Ο Ότο Ρεχάγκελ αναλαμβάνει με όρεξη πρωτάρη τα ηνία της Χέρτα, όπως φάνηκε κατά την παρουσίασή του.

«Όσο ζω θα είμαι συνέχεια στην πρίζα», δήλωσε ο αειθαλής Γερμανός τεχνικός και πρόσθεσε: «Απομένουν ακόμη δώδεκα ματς και τρεις μήνες για να τελειώσει η σεζόν. Δεν σκέφτομαι το μετά, αλλά μόνο το τώρα. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να σωθεί η Χέρτα. Για μένα είναι μία συναρπαστική πρόκληση. Πιστεύω πως μπορούμε να τα καταφέρουμε».

Παράλληλα αποποιήθηκε τον τίτλο του θαυματοποιού που του «κόλλησαν» μετά το θρίαμβο του 2004 με την Ελλάδα. «Η φήμη μου δεν έχει σημασία και δεν αρκεί για να πετύχουμε το στόχο μας. Όσα έχω πετύχει στην καριέρα μου δεν μετρούν τώρα. Η Χέρτα είναι σε δύσκολη θέση και θέλω να τη βοηθήσω με την εμπειρία μου», τόνισε, ενώ φρόντισε να στείλει μήνυμα προς τους παίκτες του λέγοντας πως «... θα πρέπει όλοι να σέβονται τους κανόνες και να βάζουν το εγώ τους κάτω από την ομάδα».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: