Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Πατσίνι: «Είμαι ευτυχισμένος»

Πατσίνι: «Είμαι ευτυχισμένος»
Έβαλε το όνομά του στη μακρά λίστα των παικτών που πέρασαν από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη. Πέρυσι δεν ήταν χαρούμενος. Φέτος ως «ροσονέρο» πλέον δηλώνει ευτυχισμένος.

Ο λόγος για τον Τζιανπάολο Πατσίνι, ο οποίος στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Μίλαν, εμφανίζεται ικανοποιημένος για την μεταγραφή του στην έτερη ομάδα του Μιλάνο.

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος με την μεταγραφή μου στη Μίλαν. Γνώριζα από χθες για την μετακίνησή μου στο σύλλογο και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος», ήταν αρχικά τα λόγια του.

Ωστόσο, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να… αποφύγει την κρίσιμη ερώτηση για το αν θα μπορέσει να καλύψει το κενό που άφησε στην επιθετική γραμμή των «ροσονέρι», ο Πίπο Ινζάκι, με τον Ιταλό φορ να δηλώνει:

«Αν είμαι έτοιμος να πάρω τη θέση του Ινζάκι; Θα δούμε αν θα τα καταφέρω γιατί είναι πολύ νωρίς ακόμα».



πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: