Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Λίπι: «Δεν υπάρχει επαφή με τη Ρεάλ»

Ψευδείς ξεκαθάρισε πως είναι η φήμες περί προσέγγισης του Μαρτσέλο Λίπι από την Ρεάλ Μαδρίτης, για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας, σε περίπτωση που φύγει ο Ζοσέ Μουρίνιο, ο ίδιος ο Ιταλός προπονητής, τονίζοντας πως έχει ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο με Γκουανγκζού.


"Στη Ρεάλ με τις ευλογίες του Ζιντάν; Δεν είναι καθόλου αλήθεια. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει να συνδέεται το όνομά μου με έναν σημαντικό σύλλογο όπως η Ρεάλ, αλλά δεν υπάρχει κάτι το συγκεκριμένο.Δεν ξέρω τι είπαν οι Ζινεντίν Ζιντάν και Φλορεντίνο Πέρεθ, ενημερώθηκα και εγώ από τις εφημερίδες αλλά έχω συμβόλαιο για δύο χρόνια ακόμα με την Γκουανγκζού και είμαι καλά εκεί από όλες τις απόψεις. Δεν έχει συμβεί ακόμα τίποτα, εάν επικοινωνούσαν μαζί μου θα ξαναέλεγα αυτό που είπα πιο πριν, ότι δηλαδή δεσμεύομαι με συμβόλαιο" δήλωσε χαρακτιριστικά ο έμπειρος τεχνικός σε ραδιοφωνική εκπομπή.


πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: