Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Λάζαρ: «Ξαφνικά όλοι με θυμήθηκαν»!

Τον καλύτερό του εαυτό δίνει πάντα για τον ΠΑΟΚ ο Κοστίν Λαζάρ, όπως δήλωσε ο ίδιος και απάντησε σε όσους του άσκησαν κριτική το προηγούμενο διάσημα.

Λάζαρ: «Ξαφνικά όλοι με θυμήθηκαν»!
(Photo: Action Images)
Τη δική του απάντηση σε όσους του άσκησαν αρνητική κριτική για τις εμφανίσεις του έδωσε ο Κοστίν Λάζαρ.

Ο Ρουμάνος χαφ πέτυχε ένα πολύ όμορφο γκολ στον προχθεσινό αγώνα με τον Πανθρακικό και θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο έδειξε την πραγματική του αξία σε όσους δεν τον πίστευαν.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κοστίν Λάζαρ στην εφημερίδα της Θεσσαλονίκης «Σπορ του Βορρά»

«Ξαφνικά όλοι με θυμήθηκαν! Γι' αυτό κι εγώ δεν ήθελα να μιλήσω, γιατί πολλά ΜΜΕ ήταν άδικα μαζί μου, όταν δεν πήγαινα τόσο καλά για ένα διάστημα.

Πάντα προσπαθούσα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για την ομάδα μέσα στο γήπεδο. Κάποιες φορές δεν σου βγαίνουν τα πράγματα όπως τα θέλεις.

Πάντα, όμως, προσπαθούσα. Αυτό το γκολ στην Κομοτηνή ήταν η δική μου απάντηση σε όσους δεν με πίστευαν.

Δε θέλω να πω περισσότερα τώρα. Εγώ θα συνεχίσω τη σκληρή δουλειά και θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο για τον ΠΑΟΚ. Έχω να δώσω πολλά ακόμη στον ΠΑΟΚ και θέλω να πετύχουμε πολλά περισσότερα στη συνέχεια. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο...
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: