Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Τζέραρντ: «Η ομάδα θα τα πάει καλύτερα»

Μπορεί και θέλει να δώσει το κάτι παραπάνω στην φετινή Λίβερπουλ ο Στίβεν Τζέραρντ. Ο αρχηγός των κόκκινων ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς οι οποίοι τον άφησαν πίσω, όπως δηλώνει.

Αναλυτικά:

«Νομίζω ότι οι εμφανίσεις μου είναι κοντά σε αυτό που θέλω και αν μπορέσω να σημειώσω και κάποια γκολ, τότε οι άνθρωποι θα λένε ότι ο παλιός Τζέραρντ επέστρεψε. Δεν νομίζω ότι ο προπονητής μου ζήτησε να κάνω κάτι διαφορετικό από ότι έκανα. Αλλά εξαιτίας κάποιων τραυματισμών και καταστάσεων στην ομάδα, παίζω λίγο πιο πίσω πλέον. Έχω την πεποίθηση ότι η ομάδα θα τα πάει καλύτερα, αφού έχει δείξει σημάδια βελτίωσης. Είμαι βέβαιος, ότι στο τέλος της σεζόν, θα είμαι ευχαριστημένος με τον εαυτό μου και την ομάδα»


πηγή: metrosport.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: