Ο Κώστας Χαριτωνίδης, πρόεδρος του ενιαίου φορέα των αθλητικών
εγκαταστάσεων της Θεσσαλονίκης, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στη Σέντρα»
του «Αθλητικού Metropolis» και στον Κυριάκο Θωμαΐδη, όπου αναφέρθηκε στα
προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα κολυμβητήρια της πόλης μας.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για την κατάσταση στα κολυμβητήρια της πόλης:
«Τα
εθνικά κολυμβητήρια είναι τρία. Το κολυμβητήριο της Νεάπολης, το Εθνικό
και το Ποσειδώνιο. Λειτουργούν όλα και όπως μου λένε αυτό είναι ένα
θαύμα. Όμως τα θαύματα δε γίνονται χωρίς δουλειά. Έχει γίνει πολύ
δουλειά για να μείνουν ανοιχτά τα κολυμβητήρια. Είχαμε την τύχη να
πάρουμε τις επιχορηγήσεις από το υπουργείο και τον κ. Ιωαννίδη δε θα
μπορούσαμε να τα καταφέρουμε. Βοηθηθήκαμε πραγματικά».
Για τις επισκευές στα κολυμβητήρια:
«Όταν
αναλάβαμε τα κολυμβητήρια υπήρχε μεγάλο άγχος. Εγώ δεν κοιμόμουν.
Αρχίσαμε λοιπόν να βλέπουμε τα θέματα ένα- ένα. Π.χ. στη Νεάπολη όταν
πήγα ήταν σαν να έβλεπα ένα σπηλαίο. Να στάζει από παντού. Υπήρχε ένας
καυστήρας που θεωρούσαν χαλασμένο και δεν τον έφτιαχναν. Αυτός ο
καυστήρας φτιάχτηκε με 100 ευρώ και μας δίνει ζεστό νερό και θέρμανση.
Όλες οι παρεμβάσεις που κάναμε δεν ξεπερνούν τις 25.000 ευρώ. Πλέον στη
Νεάπολη μπορείς να μείνεις κιόλας».
Για το αν υπάρχουν πισίνες που δε θερμαίνονται:
«Όχι δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις. Στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχουν πισίνες που δε θερμαίνονται».
Για το πάρκινγκ του Ποσειδωνίου:
«Πέρσι
τέτοια εποχή είχαμε βγάλει σε πρόταση ενδιαφέροντος το πίσω μέρος του
Ποσειδωνίου για να το αξιοποιήσουμε. Εμάς μας ενδιέφερε να κάνουμε κάτι
για να φέρουμε λεφτά στα αθλητικά κέντρα. Έτσι βελτιώσαμε και το μέρος
αυτό και με δημοπρασίες βγάλαμε χρήματα για το πάρκινγκ που μας δίνει
50.000 το χρόνο. Μέσα στη δημοπρασία είπαμε πως αν θελήσουμε να κάνουμε
κι άλλο πάρκινγκ μπροστά, είπαμε πως αυτός που θα το πάρει θα έχει τον
πρώτο λόγο. Αυτός είναι ο κ. Συμεωνίδης. Το 80% των αυτοκινήτων που
είναι στο παρκινγκ δεν έχει σχέση με τις πισίνες. Και αυτό φαίνεται το
βράδυ που ενώ το κολυμβητήριο είναι κλειστό, το πάρκινγκ είναι γεμάτο!
Εμείς θέλουμε να υπάρχει ασφάλεια, έλεγχος και να μην παρκάρει όποιος
θέλει. Αυτοί που θα πηγαίνουν τα παιδιά τους στο κολυμβητήριο δε θα
πληρώνουν».
Για το αν δε βρήκε λογιστικές ταυτοποιήσεις:
«Η
ενοποίηση έγινε με προεδρικό διάταγμα. Τότε πρέπει ο κάθε φορέας να
δώσει αναφορά για το πώς διαχειρίστηκε τα χρήματα. Για τα κολυμβητήρια
αυτό δεν υπήρχε. Έπρεπε λοιπόν να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.
Βρήκαμε χρέη 1.700.000 ευρώ».
πηγή: metrosport.gr
Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου