Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

«Θα κάνουμε τα πάντα για τον τίτλο»

Ο Λίνο αποθεώθηκε από τον κόσμο για μια ακόμη φορά και μετά το τέλος της προπόνησης μίλησε για αυτή τη νέα χρονιά, Αρχικά σχολίασε όλα όσα έγιναν σήμερα; «Χάρηκα γιατί έχω ξανά τον κόσμο στο πλευρό της ομάδας. Θα κάνουμε τα πάντα έτσι ώστε αυτή η χρονιά να πετύχει τους στόχους της και να κατακτήσει πράγματα. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να κάνουμε χαρούμενο τον κόσμο». Για το ότι βρήκε ξανά τον Γκαρσία στην ομάδα είπε: «Είμαι ευχαριστημένος γιατί αναγνωρίστηκε η προσφορά του Πάμπλο στην ομάδα. Εγώ και ο Πάμπλο είμαστε πέντε χρόνια στην ομάδα και κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένας τίτλος». Σχολιάζοντας την παρουσία του Στέφενς στην ομάδα είπε: «Είναι ένας έμπειρος προπονητής που έχει δουλέψει σε μεγάλες ομάδες της Ευρώπης. Είναι ένας προπονητής που σέβεται τους παίκτες και μπορεί να παίρνει από εμάς το μάξιμουμ». Για το αν θα συνεχίσει και για μια ακόμη χρονιά εφόσον ο ΠΑΟΚ δεν πάρει το πρωτάθλημα: «Ναι θα μείνω».

Λόπεθ: «Ήρθα γιατί ο ΠΑΟΚ πρωταγωνιστεί…»

Ο Λόπεθ έζησε κάτι πρωτόγνωρο αφού στην πρώτη προπόνηση της ομάδας είδε τόσο κόσμο: «Είναι εντυπωσιακό να έχουμε τόσο κόσμο στην προπόνηση της ομάδας» και συνέχισε σχολιάζοντας αν αυτό ανεβάζει τον πήχη των απαιτήσεων: «Ναι συμφωνώ ότι αυτό ισχύει. Όχι μόνο ο κόσμος περιμένει πολλά αλλά έχει γίνει μια επένδυση και από την διοίκηση και αυτή περιμένει αποτελέσματα». Για το ότι πλέον αγωνίζεται σε μια ομάδα που πάει για τον τίτλο σε αντίθεση με την Γρανάδα που έπαιζε για την παραμονή της είπε: «Πρέπει να προσαρμοστώ στην νοοτροπία του νικητή αλλά αυτός είναι ο λόγος που ήρθα γιατί θέλω να πρωταγωνιστήσω». Για τις εντυπώσεις του από τον ΠΑΟΚ και την Θεσσαλονίκη είπε: «Είμαι ικανοποιημένος από την συμπεριφορά των ανθρώπων της ομάδας ενώ η Θεσσαλονίκη μου θυμίζει τη Γρανάδα και δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά και νιώθω οικεία…» Για το ότι έχει συμπαίκτη τον Γκαρσία είπε: «Είμαι περήφανος που έχω συμπαίκτη τον Γκαρσία. Μου μίλησε για το τι είναι ο ΠΑΟΚ και ότι πρέπει να έχει την νοοτροπία του νικητή». Όταν του ζητήθηκε να περιγράψει με μια λέξη αυτό που έζησε στην πρώτη προπόνηση είπε: «Φανταστικό και εντυπωσιακό»

Δεν υπάρχουν σχόλια: