Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Υποστηρίζω την ομάδα του... ωραίου!!

Ο Γιώργος Μύρτσος αποκαλύπτει μέσω του sportdog ποια ομάδα υποστήριζε και κράζει τους παράγοντες που θέλουν να κονομήσουν μέσω των ΠΑΕ. "Είσαι μπαγλαμάς αν δεν θέλεις το ωραίο..."! Είχε γίνει ντόρος για μία δήλωση που είχα κάνει όταν είχα πάει στον Ολυμπιακό. Τότε είχα αποκαλύψει ότι, όπως όλα τα παιδιά, έτσι κι εγώ όταν ήμουν μικρός υποστήριζα μία ομάδα. Και αυτή η ομάδα ήταν ο ΠΑΟΚ. Αυτή η δήλωση, όμως, δεν εμπόδισε τους οπαδούς του Ολυμπιακού να με δούνε με καλό μάτι. Με σεβάστηκαν, με εκτίμησαν, πέρασα τέλεια στον Ολυμπιακό. Γνώρισα την αποθέωση και μην ξεχνάμε ότι μέσα από τον Ολυμπιακό καταξιώθηκα σαν ποδοσφαιριστής.
Δεν παύει, όμως, όταν είσαι επαγγελματίας παίκτης, να καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχουν ομάδες ιδέες και τέτοια... Για αυτό λέω σε όλους τους οπαδούς να μην τρελαίνονται με την μπάλα. Η υπόθεση είναι μπίζνα πια, με ανώνυμες εταιρίες κ.λπ. Η εποχή του Μουράτη στο ποδόσφαιρο, πέρασε. Το ποδόσφαιρο είναι το πιο ωραίο δευτερεύον θέμα για να ασχοληθεί κανείς.
Εδώ οι ίδιοι οι παράγοντες των ομάδων, βλέπουν τους οπαδούς σαν πελάτες. Ο Νίκος Καμπάνης πέθανε πάμφτωχος, στην ψάθα. Έβαζε από την τσέπη του λεφτά στην ομάδα και άφησε ανεπανάληπτο έργο στον Άρη Τώρα έχουμε παράγοντες στις ομάδες, που θέλουν να κονομήσουν. Επίσης έχουμε και έμμισθους παράγοντες... Έχουν αντιστραφεί οι όροι σήμερα, δεν ασχολείται κάποιος με μία ομάδα επειδή την αγαπάει. Αλλά για αν κερδίσει πράγματα μέσω αυτή της ενασχόλησης...
Τώρα πια, για να κλείσω αυτό το θέμα, είμαι φίλαθλος και δεν υποστηρίζω καμία ομάδα. Μου αρέσει το ωραίο. Στο μπάσκετ ήμουν Άρης τη δεκαετία του '80 και μετά υποστήριζα τον Παναθηναϊκό του Ομπράντοβιτς. Μου αρέσει το ωραίο γενικά και το υποστηρίζω χωρίς κόμπλεξ. Μου αρέσει το ωραίο φαγητό, οι ωραίες γυναίκες... Αν δεν θέλεις το ωραίο, είσαι μπαγλαμάς. Δεν θα μπορούσα να είμαι οπαδός της φασολάδας, σαν φαγητό, για παράδειγμα...
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουν ομάδα όσοι υποστηρίζουν έναν συγκεκριμένο σύλλογο και δεν πηγαίνει καλά. Αλλά πρέπει να είναι πιο χαλαροί. Εδώ καταστράφηκε ολόκληρη η Ελλάδα, είναι υπό πτώχευση και ελάχιστες εταιρίες έχουν μπει στο άρθρο 44 ή στο 99. Να δούμε όμως πόσες ομάδες το έχουν κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο και πόσες θα ήθελαν να το έχουν κάνει...
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: