Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

Φέτελ: Γκραν πρι Γερμανίας; Τσεκ!!

Την καρό σημαία που του έλειπε από γερμανικό αγώνα πήρε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πιλότος στο Νίρμπουργκρινγκ πανηγύρισε την τέταρτη νίκη του τη φετινή σεζόν και την πρώτη επί γερμανικού αγώνα.

Φέτελ: Γκραν πρι Γερμανίας; Τσεκ!
Την τέταρτη νίκη του τη φετινή σεζόν, την πρώτη του στη Γερμανία και την 30η στην καριέρα του πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο εντός έδρας γκραν πρι στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull είχε στόχο να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη στη Γερμανία και το έκανε!

Με εντυπωσιακή εκκίνηση πέρασε στην κορυφή, την οποία δεν αποχωρίστηκε μέχρι να πάρει την καρό σημαία και έγινε ο μοναδικός πιλότος, πέρα από τους αδερφούς Σουμάχερ που παίρνουν νίκη στη Γερμανία.

Το δύο-τρία έκανε η Lotus με τον Κίμι Ραϊκόνεν να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τον πολύ καλό Ρομάν Γκροσάν να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Στην τέταρτη θέση, πλασαρίστηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έμεινε από καύσιμα πριν προλάβει να πάει στα πιτ.

Από την έκτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Τζένσον Μπάτον, με την McLaren να δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

Ο αγώνας


Μία σου και μία του…

Ρεβάνς για τον τρόπο που έχασε την πολ ποζίσιον από τον Λιούις Χάμιλτον πήρε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην εκκίνηση του Νίρμπουργκρινγκ.

Οι «κόκκινοι ταύροι»… κατάπιαν τον Βρετανό πιλότο της Mercedes με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα.

Ο Γερμανός τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβηκε στην πρώτη θέση, έχοντας πίσω του τον Μαρκ Γούεμπερ, ο οποίος αν και γλίστρησε λίγο κράτησε πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον.

Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται…

Δεν θα μπορούσε να περιμένει κάτι καλύτερο ο Λιούις Χάμιλτον από το σημερινό αγώνα, με τη μέρα του να μην έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο. Ένα πρόβλημα στην αντλία καυσίμων και το υπερθερμασμένο φρένο ήταν οι οιωνοί για τον αγώνα που θα ακολουθούσε.

Ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να βρει καλό ρυθμό με τη φθορά των ελαστικών να τον προβληματίζει και την απόδοση της W04 να μην τον βοηθάει για μία καλύτερη θέση από την πέμπτη θέση.

Στην βαθμολογούμενη δεκάδα κατάφερε να μπει ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος είδε την καρό σημαία από την ένατη θέση.

Δεν τους θέλει…

Τι και αν οι Φελίπε Μάσα και Μαρκ Γουέμπερ προσπαθούν να βγάλουν από πάνω τους τη ρετσινιά των μέτριων πιλότων; Οι συνθήκες δεν τους αφήνουν να δουν άσπρη μέρα.

Ο Βραζιλιάνος πιλότος εκκίνησε καλά, προσπερνώντας τον Ντανίελ Ρικιάρντο, ωστόσο ο αγώνας του διήρκησε μόλις τέσσερις γύρους, πριν εγκαταλείψει με πρόβλημα στον κινητήρα.



Από την άλλη, ένα μπουλόνι που δεν… κούμπωνε κατέστρεψε τον αγώνα του Μαρκ Γουέμπερ. Στο πρώτο πιτ στοπ στον ένατο γύρο ο Αυστραλός είδε τον πίσω τροχό του να φεύγει, χτυπώντας έναν cameraman και χάνοντας πολύτιμο χρόνο.



Ο Αυστραλός πιλότος βρέθηκε τελευταίος, καταφέρνοντας ωστόσο να τερματίσει στην έβδομη θέση.

Ήρεμη δύναμη…

Έναν… ήρεμο αγώνα έκανε ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός αθόρυβα κέρδισε τέσσερις θέσεις, βλέποντας την καρό σημαία από την τέταρτη θέση. Μάλιστα, ο Αλόνσο στους τελευταίους δέκα γύρους έδειχνε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, πίεσε τον Ρομάν Γκροσάν, αλλά δεν κατάφερε να τον προσπεράσει και να ανέβει στο βάθρο.

Αναλυτικά η κατάταξη :

1. Φέτελ, Red Bull
2. Ραϊκόνεν, Lotus
3. Γκροσάν, Lotus
4. Αλόνσο, Ferrari
5. Χάμιλτον, Mercedes
6. Μπάτον, McLaren
7. Γουέμπερ, Red Bull
8. Πέρες, McLaren
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes
10. Χούλκενμπεργκ, Sauber
11. Ντι Ρέστa, Force India
12. Ρικιάρντο, Toro Rosso
13. Σούτιλ, Force India
14. Γκουτιέρες, Sauber
15. Μαλδονάδο, Williams
16. Μπότας, Williams
17. Πικ, Caterham
18. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
19. Τσίλτον, Marussia

Εγκατέλειψαν:
1. Βερνιέ, Toro Rosso
2. Μπιανκί, Marussia
3. Μάσα, Ferrari

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ 157
2. Αλόνσο 123
3. Ραϊκόνεν 116
4. Χάμιλτον 99
5. Γουέμπερ 93
6. Ρόσμπεργκ 84
7. Μάσα 57
8. Γκροσάν 41
9. Ντι Ρέστα 36
10. Μπάτον 33
11. Σούτιλ 23
12. Πέρες 16
13. Βερνιέ 13
14. Ρικιάρντο 11
15. Χούλκενμπεργκ 7

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull 250
2. Mercedes 183
3. Ferrari 180
4. Lotus 157
5. Force India 59
6. McLaren 49
7. Toro Rosso 24
8. Sauber 7 Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: